Picdeer logo Browse Instagram content with Picdeer

#clelf

Posts tagged as #clelf on Instagram

8.217 Posts

Asal suami balik cepat² suh mandi. Tak tahan bau oi. Alhamdulillah lepas guna CL ok dah. Takda bau!  Jom dapatkan #celebritylass. Dah nak masuk 5 tahun tau kita jual ni. InshaAllah rak mengecewkan ketiak korang😂  DM /whtsapp kak azah untuk harga promo kaw² 013-3923766 013-3923766 013-3923766 . #clnewlook #legend #celebritylass #celebritylassmelaka #clelf #hilangbaubadan #hilangbaukaki  #celebritylass #celebritylassmelaka #ubatketiakmurah #ubatketiakpower #pencerahketiak #ketiakflawless #semulajadi #naturaldeodorant
Peluh peluh masih bau ke?  CelebrityLass bantu HILANGKAN BAU BADAN sepantas 3 saat . Sapu sapu hilang bau. Peluh pun tak masam. Korang masih berbau ke walaupun dah pakai deodorant? . Whatsapp kak fara cepat 📱012-6555751 📱012-6555751 📱012-6555751 . . #celebritylass #clelf #masterodourless  #tipshilangkanbaubadan #bukansekadarhilangkanbaubadan  #nyahbaubadan #hilangbaubadan #hilangbaukaki  #hilangbaubusuk #deodorant #sayajualdeodorant #minyakwangi #ketiakmasam #ketiakbusuk #deodorantajaib #wangi #baubadanhilang #peluhpuntakmasam #masalahbaubadan #celebritylassmurah  #masalahbaukaki #rawang #mejabulatsepahtu #stokiscelebritylass #celebritylassrawang #sepahtusinar
Ramai sesangat yang dah selesai masalah bau bauan ni dengan CL taww. Uolls bila lagi nak cuba? 😁  Sangat mudah nak guna. Tinggal spray jerr.  Sesuai untuk mereka yang : ✔ Alergik deodorant dan nak alternatif deodorant. ✔ Dah cuba memacam cara tapi bau badan, kaki, ketiak still lagi ada. ✔ Aktif berpeluh dan nak hilangkan bau masam peluh. ✔ Dah taknak guna deodorant sebab melekit, ketiak hitam, kotor ketiak baju, tak selesa. ✔ Sesaja nak cuba acerr tengok best ke idok 😆  Dijamin : ✔ Hilangkan bau masam, tengik, hapak pada badan, ketiak & kaki dalam 3 saat. ✔ Selamat untuk kulit biasa atau sensitif ✔ Bonus! Konsisten pakai ketiak hitam kembali cerah. ✔ Jatuh cinta pandang pertama. Sekali dah cuba ehh rasa best pulak.  Nak order ⤵⤵ WhatsApp 📲 012-968 3836 WhatsApp 📲 012-968 3836 WhatsApp 📲 012-968 3836  #celebritylass #hilangkanbaubadan  #hilangbaukaki  #pakarhilangbau #clelf #cl #kakibusuk #badanmasam #kuatpeluh #peluh #gym #atlet #bebasbau #24jam #ketiakmasam #badanberbau #kuatpeluh #hilangbau #kakizumba #panjatgunung #penghilangbaubadan #tidakmelekit #cikgu #lelaki #wanita #luluskkm #sayajual #instashopmalaysia #bazarpaknil  #agenwanted #healty
Ramai sesangat yang dah selesai masalah bau bauan ni dengan CL taww. Uolls bila lagi nak cuba? 😁  Sangat mudah nak guna. Tinggal spray jerr.  Sesuai untuk mereka yang : ✔ Alergik deodorant dan nak alternatif deodorant. ✔ Dah cuba memacam cara tapi bau badan, kaki, ketiak still lagi ada. ✔ Aktif berpeluh dan nak hilangkan bau masam peluh. ✔ Dah taknak guna deodorant sebab melekit, ketiak hitam, kotor ketiak baju, tak selesa. ✔ Sesaja nak cuba acerr tengok best ke idok 😆  Dijamin : ✔ Hilangkan bau masam, tengik, hapak pada badan, ketiak & kaki dalam 3 saat. ✔ Selamat untuk kulit biasa atau sensitif ✔ Bonus! Konsisten pakai ketiak hitam kembali cerah. ✔ Jatuh cinta pandang pertama. Sekali dah cuba ehh rasa best pulak.  Nak order ⤵⤵ WhatsApp 📲 012-968 3836 WhatsApp 📲 012-968 3836 WhatsApp 📲 012-968 3836  #celebritylass #hilangkanbaubadan  #hilangbaukaki  #pakarhilangbau #clelf #cl #kakibusuk #badanmasam #kuatpeluh #peluh #gym #atlet #bebasbau #24jam #ketiakmasam #badanberbau #kuatpeluh #hilangbau #kakizumba #panjatgunung #penghilangbaubadan #tidakmelekit #cikgu #lelaki #wanita #luluskkm #sayajual #instashopmalaysia #bazarpaknil  #agenwanted #healty
#happysaturday 🤩 Tima kasih yang order CelebrityLass ..moga selamat sampai ke destinasi 🤗 . Kalau korang nak rasa bebas dari bau TENGIK ! MASAM ! BUSUK bila berpeluh...Pilih lah CL sebagai teman anda 🤩 . Click link di bio..sekarang!!! . .. RM33 sekotak (20ml) Exc Pos . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #bebasbaubadan #peluh #pujaanhatikanda #baubadan #clgoactiv #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #putrajaya #ayer8 #rabu #tawas #ketiakmasam #kakibusuk #purdah
Nak pergi mana pun senang hati. Tak risau ketiak ke badan peluh macam mana pun kan  Jom dapatkan #celebritylass. Dah nak masuk 5 tahun tau kita jual ni. InshaAllah rak mengecewkan ketiak korang😂  DM /whtsapp kak marsha untuk harga promo kaw² 0126304654 . #clelf #hilangbaubadan #hilangbaukaki  #celebritylass #celebritylassijok #ubatketiakmurah #ubatketiakpower #pencerahketiak #ketiakflawless #semulajadi #naturaldeodorant
Celebritylass (CL): 🌟 Bukan minyak wangi 🌟 Bukan ubat 🌟 Bukan sabun  Celebritylass (CL) adalah: 👉 Alternatif Deodorant Pengganti deodorant sedia ada yang anda guna  Cara penggunaan CL yang sangat MUDAH:  1. Sembur 3-5 kali pada kawasan yang dikehendaki. 2. Sapu dan ratakan. 3. Bilas kawasan tersebut dengan air. 4. Guna 2 kali sehari, seperti yang diinginkan mengikut keperluan individu masing². . . WhatsApp 0177948951 . . #inacelebritylass #clelf #clgoactiv #celebritylass #alternatifdeodorant #bebasbaubadan
Nak cakap x berani...takut ada yang kecik hati..tapi x tahan bau badan bila berdekatan terpaksa tahan nafas....nak pengsan 😷 . Jangan risau...jom hadiahkan CelebrityLass kepada kesayangan anda semua..Bebas bau selama 24 jam wlaupun aktif berpeluh. . 100% bahan semulajadi & bebas bahan kimia..Tiada sebarang pantang larang @ effect..Produk Muslim Bumiputera 🤗 . Kelebihan CL : ✔bersifat bebas bau ✔bersifat antiseptik ✔meneutralkan air kotor yang melekat pd bdn ✔mencegah bau badan selama 24 jam ✔selamat digunakan ✔guna sekali sehari saja sebelum/selepas mandi ✔sesuai untuk semua peringkat umur  Whatsapp 0177948951 . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #selafazcinta #pujaanhatikanda #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #peluhpeluhtakmasam
Nak cakap x berani...takut ada yang kecik hati..tapi x tahan bau badan bila berdekatan terpaksa tahan nafas....nak pengsan 😷 . Jangan risau...jom hadiahkan CelebrityLass kepada kesayangan anda semua..Bebas bau selama 24 jam wlaupun aktif berpeluh. . 100% bahan semulajadi & bebas bahan kimia..Tiada sebarang pantang larang @ effect..Produk Muslim Bumiputera 🤗 . Kelebihan CL : ✔bersifat bebas bau ✔bersifat antiseptik ✔meneutralkan air kotor yang melekat pd bdn ✔mencegah bau badan selama 24 jam ✔selamat digunakan ✔guna sekali sehari saja sebelum/selepas mandi ✔sesuai untuk semua peringkat umur  Whatsapp 0126304654 marshaena . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #selafazcinta #pujaanhatikanda #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #peluhpeluhtakmasam
Peluh peluh masih bau ke?  CelebrityLass bantu HILANGKAN BAU BADAN sepantas 3 saat . Sapu sapu hilang bau. Peluh pun tak masam. Korang masih berbau ke walaupun dah pakai deodorant? . Whatsapp kak ina cepat 📱0177948951 . . #celebritylass #clelf #masterodourless  #tipshilangkanbaubadan #bukansekadarhilangkanbaubadan  #nyahbaubadan #hilangbaubadan #hilangbaukaki  #hilangbaubusuk #deodorant #sayajualdeodorant #minyakwangi #ketiakmasam #ketiakbusuk #deodorantajaib #wangi #baubadanhilang #peluhpuntakmasam #masalahbaubadan #celebritylassmurah  #masalahbaukaki #johorbahru #mejabulatsepahtu #tamanuniversiti #celebritylassmelaka #sepahtusinar
Dah tak rasa was2 lagi sekarang walaupun banyak peluh! . Best kan bila kita lebih confident utk berhadapan dengan orang lain walaupun badan berpeluh  1 botol (20 ml) - RM33 3 botol - RM90* 5 botol - RM115* 10 botol - RM210* *Postage RM8 sem/RM12 ss  Whatsapp 0177948951 Whatsapp 0177948951 Whatsapp 0177948951  #celebritylass  #penghilangbaubadan  #luluskkm  #produkbumiputera  #sayajual  #tidakmelekit  #igshopmalaysia  #bazaarpaknil  #instashopmalaysia  #guru #kualalumpur  #sukan  #zumba  #gym  #wanita  #cikgu  #healthy #masaalahbaubadan #ketiakberbau #cecairbirumagik #sayajualcelebritylass #badanberbau #clelf #kekalsegar24jam #rawang #hilangkanbaubadan #testimonicelebritylass  #testimonipelanggan
Nak pergi mana pun senang hati. Tak risau ketiak ke badan peluh macam mana pun kan  Jom dapatkan #celebritylass. Dah nak masuk 5 tahun tau kita jual ni. InshaAllah rak mengecewkan ketiak korang😂  DM /whtsapp kak ina untuk harga promo kaw²  0177948951 . #clelf #hilangbaubadan #hilangbaukaki  #celebritylass #celebritylassmelaka #ubatketiakmurah #ubatketiakpower #pencerahketiak #ketiakflawless #semulajadi #naturaldeodorant
✔️ Uols dah cuba ke CL? YANG SELALU KENA PULAU SEBAB BADAN BUSUK, patut try CL ni.. Sepantas 3 saat hilangkan bau..! Wow!! Dapatkan harga promo sekarang!!! .  KEISTIMEWAAN CL : . ✔ Tiada bahan kimia. ✔ Tiada kandungan alkohol. ✔ Ada kelulusan KKM. ✔ Tidak melekit. ✔ Tidak meninggalkan kotoran. ✔ Sepantas 3 saat. . RM33 . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #trudolly #pujaanhatikanda #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Nak cakap x berani...takut ada yang kecik hati..tapi x tahan bau badan bila berdekatan terpaksa tahan nafas....nak pengsan 😷 . Jangan risau...jom hadiahkan CelebrityLass kepada kesayangan anda semua..Bebas bau selama 24 jam wlaupun aktif berpeluh. . 100% bahan semulajadi & bebas bahan kimia..Tiada sebarang pantang larang @ effect..Produk Muslim Bumiputera 🤗 . Kelebihan CL : ✔bersifat bebas bau ✔bersifat antiseptik ✔meneutralkan air kotor yang melekat pd bdn ✔mencegah bau badan selama 24 jam ✔selamat digunakan ✔guna sekali sehari saja sebelum/selepas mandi ✔sesuai untuk semua peringkat umur . 1 botol RM33 (exc pos) 3 botol RM90 . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #selafazcinta #pujaanhatikanda #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Usah biarkan hidup anda diselubungi bau badan sendiri !!! 😣 . CL sesuai untuk LELAKI & PEREMPUAN . . Produk Hilang Bau Badan Pertama di Malaysia . ❌Bukan deodorant ❌Bukan minyak wangi . Nak Cuba??..just click link di bio 😊 . #tawas #clelf #celebritylass #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #isteribukanuntukdisewa #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #produkbumiputera #luluskkm #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #ketiakbusuk
Produk Berkualiti Buatan Malaysia...Telah diuji 2 tahun sebelum dipasarkan.. . .Dengan adanya CelebrityLass... Anda dah x perlu malu, segan, risau bila berhadapan dengan orang.. . Dengan CL..24 jam kekal yakin...bebas bau badan 👍👍 . ✔Bersifat antiseptik ✔Bersifat bebas bau ✔Berkesan sepantas 3 saat . 1 kotak RM 40 3 kotak RM 90 . . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Berbadan besar bukan la isu yg utama sebenarnya.. Asalkan kita sihat dan cergas 🙂 Yang jadi masalahnya adalah bau busuk yang datang dari badan itu 😢  Peluh yang terkepam disebalik pelipat dan celah² badan boleh menyebabkan peluh berbau 😢  Sedihnya rasa sebab takda rasa keyakinan diri nak bergaul dengan orang ramai.. pedih ulu hati dengar soksek makcik pakcik bawang 😢  Jangan bersedih lagi ya.. #celebritylass boleh membantu 🙂 Kesan boleh dilihat seawal 3saat ! Bunyi macam mustahil tapi itulah realiti ya 🙂  Nak dapatkan #celebritylass? Wasap keknis. Click link di bio.  ##celebritylassmelaka #testimonicl #clteamaza #peluhketiak #kekalsegar24jam #ketiaktakmasam #ketiakgelap #pemutihlengan #pencerahketiak #ubatketiakbudak #ubatketiakberkesan #rexona #budaksekolah #melaka #codmelaka #clmelaka #clelf
====================== KELEBIHAN CL Go Active™: ====================== 1.  Menghilangkan bau di bahagian badan sepantas 3 saat. 2.  Badan bebas daripada bau sehingga 24 jam. 3.  Bersifat antiseptiK dan dapat menghalang pembiakan bakteria. 4.  Tidak ada rasa melekit. 5.  Boleh diguna di seluruh bahagian luar tubuh seperti tangan, dada, ketiak, kaki dan pelipat kulit kecuali bahagian sensitif seperti mata, alat sulit dan kawasan luka. 6.  Tiada lagi masalah kekotoran di bahagian bawah lengan baju. 7.  Lebih jimat kerana 1 botol boleh 3-4 minggu. 8.  Boleh dikongsi seiisi keluarga atau bersama orang tersayang. 9.  Sesuai dipakai oleh setiap lapisan umur (kecuali bayi) tanpa mengira jantina. 10.  Mudah dibawa ke mana sahaja. 11.  Lebih yakin untuk bersosial dengan rakan dan orang ramai. . Nak prder Whatsapp cikra dgn tekan link di bio  #celebritylass #clelf #penghilangbaubadan #bauketiak #baukaki #badanberbau #ketiakmasam #ketiakbusuk  #agentwanted - #regrann
Peluh peluh masih bau ke?  CelebrityLass bantu HILANGKAN BAU BADAN sepantas 3 saat . Sapu sapu hilang bau. Peluh pun tak masam. Korang masih berbau ke walaupun dah pakai deodorant? . Whatsapp kak azah cepat 📱013-3923766 📱013-3923766 📱013-3923766 . . #celebritylass #clelf #masterodourless  #tipshilangkanbaubadan #bukansekadarhilangkanbaubadan  #nyahbaubadan #hilangbaubadan #hilangbaukaki  #hilangbaubusuk #deodorant #sayajualdeodorant #minyakwangi #ketiakmasam #ketiakbusuk #deodorantajaib #wangi #baubadanhilang #peluhpuntakmasam #masalahbaubadan #celebritylassmurah  #masalahbaukaki #johorbahru #mejabulatsepahtu #tamanuniversiti #celebritylassmelaka #sepahtusinar
Mencari balik produk Celebritylass a.k.a CL ni 😍😍😍 . Alhamdulillah... Bila pakai CL, badan dah kurang berbau.. Dah rasa lebih yakin nak berjumpa dengan orang.. . Hidup pun tak lah stress sangat (sebab banyak lagi benda stress nak kena hadap 😝) . Anda dah mencuba CL ni? Click link di bio 👆 . . #rm33 #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #cl #pujaanhatikanda #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #paskal #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #yusufiskandar #yusufdance #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
- TAK KHUSYUK SOLAT, BAU BADAN MASAM SANGAT .. Kita sebagai orang Islam ni, kena la sentiasa bersih bila nak menunaikan ibadah. Memang la bau masam ni bukan najis, tapi sebab bau masam ni la solat kita dan orang sebelah-sebelahnya jadi tak khusyuk. . Kini ibadah akan jadi lebih khusyuk. Gunakan Spray CL sekarang. Dengan hanya beberapa kali semburan pada bahagian yang berbau masam. Bau akan HILANG SERTA MERTA dan KEKAL SELAMA 24 Jam . #salamjumaat . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clelf #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #khaibahar #pujaanhatikanda #paskal #paskalthemovie #bebasbaubadan #peluh #baubadan #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #jumaat #solatjumaat
Nak pergi mana pun senang hati. Tak risau ketiak ke badan peluh macam mana pun kan  Jom dapatkan #celebritylass. Dah nak masuk 5 tahun tau kita jual ni. InshaAllah rak mengecewkan ketiak korang😂  DM /whtsapp kak azah untuk harga promo kaw² 013-3923766 013-3923766 013-3923766 . #clelf #hilangbaubadan #hilangbaukaki  #celebritylass #celebritylassmelaka #ubatketiakmurah #ubatketiakpower #pencerahketiak #ketiakflawless #semulajadi #naturaldeodorant
#celebritylass?? . 🌸Pakar Hilang Bau Badan/Kaki/Ketiak. Sepantas 3 saat. 🌸100% bahan semulajadi. Sesuai untuk semua jenis kulit dan yang sensitif dengan deodoran. 🌸Boleh bawa solat. 🌸Alternatif deodoran anda. . .🌸Bersifat Antiseptik membasmi bakteria. 🌸Tidak menguningkan baju di bahagian ketiak. 🌸Boleh membuatkan bau minyak wangi anda kekal lebih lama. 🌸Dengan penggunaan yang konsisten dapat mencerahkan bawah lengan anda. . Tak percaya??haa kene cuba tu 😅 Click link di bio yaa.. . #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusufiskandar #bebasbaubadan #peluh #baubadan #pujaanhatikanda #terlajaklaris #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #produkbumiputera #luluskkm #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Dah tak rasa was2 lagi sekarang walaupun banyak peluh! . Best kan bila kita lebih confident utk berhadapan dengan orang lain walaupun badan berpeluh . 1 botol (10 ml) - RM26 3 botol Free Pos* *RM78 sem/RM87 ss . 1 botol (20 ml) - RM33 3 botol - RM90* 5 botol - RM115* 10 botol - RM210* *Postage RM8 sem/RM12 ss . . Whatsapp 011-65480833 Whatsapp 011-65480833 Whatsapp 011-65480833 . . .  #celebritylass  #penghilangbaubadan  #luluskkm  #produkbumiputera  #sayajual  #tidakmelekit  #igshopmalaysia  #bazaarpaknil  #instashopmalaysia  #guru #kualalumpur  #sukan  #zumba  #gym  #wanita  #cikgu  #healthy #masaalahbaubadan #ketiakberbau #cecairbirumagik #sayajualcelebritylass #badanberbau #clelf #kekalsegar24jam #rawang #hilangkanbaubadan #testimonicelebritylass  #testimonipelanggan
Tima kasih yang order CelebrityLass ..moga selamat sampai ke destinasi 🤗 . Kalau korang nak rasa bebas dari bau TENGIK ! MASAM ! BUSUK bila berpeluh...Pilih lah CL sebagai teman anda 🤩 . Click link di bio..sekarang!!! . .. RM33 sekotak (20ml) Exc Pos . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #bebasbaubadan #peluh #pujaanhatikanda #baubadan #clgoactiv #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #putrajaya #ayer8 #rabu #tawas #ketiakmasam #firstdayofschool
Nak cakap x berani...takut ada yang kecik hati..tapi x tahan bau badan bila berdekatan terpaksa tahan nafas....nak pengsan 😷 . Jangan risau...jom hadiahkan CelebrityLass kepada kesayangan anda semua..Bebas bau selama 24 jam wlaupun aktif berpeluh. . 100% bahan semulajadi & bebas bahan kimia..Tiada sebarang pantang larang @ effect..Produk Muslim Bumiputera 🤗 . Kelebihan CL : ✔bersifat bebas bau ✔bersifat antiseptik ✔meneutralkan air kotor yang melekat pd bdn ✔mencegah bau badan selama 24 jam ✔selamat digunakan ✔guna sekali sehari saja sebelum/selepas mandi ✔sesuai untuk semua peringkat umur . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #selafazcinta #pujaanhatikanda #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #peluhpeluhtakmasam
✔️ Uols dah cuba ke CL? YANG SELALU KENA PULAU SEBAB BADAN BUSUK, patut try CL ni.. Sepantas 3 saat hilangkan bau..! Wow!! Dapatkan harga promo sekarang!!! .  KEISTIMEWAAN CL : . ✔ Tiada bahan kimia. ✔ Tiada kandungan alkohol. ✔ Ada kelulusan KKM. ✔ Tidak melekit. ✔ Tidak meninggalkan kotoran. ✔ Sepantas 3 saat. . RM33 . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #trudolly #pujaanhatikanda #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Kuat Berpeluh?? . Tak selesa... Hilang keyakinan diri .. Meh cuba CelebrityLass, penghilang bau badan no 1 di Malaysia.. . Celebritylass : . ✅RM33 ✅20ml ✅Kegunaan 2 bulan ✅Harga Tak Termasuk Postage . Produk TERBAIK !!! cepat² cuba . Whatsapp 0132119748/ click link di bio ☝️ . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #trudolly #pujaanhatikanda #selafazcinta #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Dulu tengok jer iklan CL ni.. . Apa ke benda air biru ni..minah² CL beria promote . Aku ni dari dulu lagi guna deodorant..tak kisah laa tahan 4 jam pun..lepas tu bau pelik datang..Janji awal pagi aku fresh . TAPI... . Hari² nampak iklan CL . . Lepas mandi Sembur->gosok² kat ketiak, bawah lengan, celah² pelipat, kaki..sapu rata biar kering . Dah itu jer??..sekali sehari jer?? . Kalau peluh sebaldi pun dah x melekit? x belengas? Tak bau? . Biar benar?..ye itu lah CELEBRITY LASS !! 👍 . Sekarang dah jatuh cinta ❤❤❤ ✔Badan x berbau ✔Minyak wangi pun dah bau asli x bercampur bau badan ✔Naik bas konfiden je x payah terkepit² tangan ✔Dalam ofis selambe je buka kasut, bau dah pegi bersama CL !! . Kalau nak rasa bebas dari bau TENGIK ! MASAM ! BUSUK ! . Wah CL dah bersaiz poket.. Jom beli tekan ni  www.wasap.my/60192062152/CL . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
. Wowiee selalu kastermer cari ubat untuk hilangkan bau kaki. Tapiii Cl mampu hilangkan kulat kaki. . Senang je guna spray-spray je. Bau hilang. . https//shopee.com.my/sandypaizal  #celebritylass#clelf #stokisclshahalam #agenwanted
#assalamualaikum Selamat pagi dunia☺ #happymonday . Mulakan harimu dengan celebritylass..InsyaAllah kekal yakin tanpa gangguan bau badan.. Baru best nak buat aktiviti seharian. Biarpun berpeluh...yakinlah peluhmu tidak berbau 😄  Kekal Segar Sepanjang Hari !!! ✌️ . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #trudolly #pujaanhatikanda #selafazcinta #yusoffalqardawi #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #tiadakimia #terlajaklaris
Everyone has their beverages/offerings! Ready for OUR Cleveland Browns to finish 2018 Strong!  Middle TN BrownsBackers are a phenomenal group! #clelf #jobuddpgroot
Pergi mana-mana pun senang hati, bau dah takde! . 1 botol (10 ml) - RM26 3 botol Free Pos* *RM78 sem/RM87 ss . 1 botol (20 ml) - RM33 3 botol - RM90* 5 botol - RM115* 10 botol - RM210* *Postage RM8 sem/RM12 ss . . Whatsapp 011-65480833 Whatsapp 011-65480833 Whatsapp 011-65480833 . . .  #celebritylass  #penghilangbaubadan  #luluskkm  #produkbumiputera  #sayajual  #tidakmelekit  #igshopmalaysia  #bazaarpaknil  #instashopmalaysia  #guru #kualalumpur  #sukan  #zumba  #gym  #wanita  #cikgu  #healthy #masaalahbaubadan #ketiakberbau #cecairbirumagik #sayajualcelebritylass #badanberbau #clelf #kekalsegar24jam #rawang #hilangkanbaubadan #testimonicelebritylass  #testimonipelanggan
✽ Berkesan untuk menghilangkan bau badan yang membunuh keselesaan anda . ❌Bukan deodorant. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ ❌Bukan perfume. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ . .✔‌‌ Ia adalah MASTER ODOURLESS. ‍‌‌‌‌‍‍ .✔‌‌ Ia meneutralkan bau badan anda. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ .✔‌‌ Ia menyahkan bau badan dgn mudah, cepat dan selamat. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ .✔‌‌ Ia menghilangkan masalah keseluruhan bau badan anda dalam masa 3 saat ! . ★ Guna sekali sehari sahaja sebelum / selepas mandi. . ★ Sesuai untuk semua peringkat umur. . #clhilangkanbaubadan #clelf #celebritylass #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #pujaanhatikanda #selafazcinta #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #produkbumiputera #luluskkm #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #repeatorder
MALU LA PENGANTIN, BERSANDING BAU MASAM .. Bila buat kenduri kawin, semua persiapan kena buat. Memang berpeluh la ketiak kan. Dari pagi nak melayan tetamu sampai habis majlis. Macam² bau la keluar dari badan ni. . . TAK PERLU MALU LAGI. Sembur spray CL je kat bahagian berbau. . Bau masam tadi akan HILANG SERTA MERTA. Nak layan tetamu, selfi dengan kawan² pun dah tak risau. BEBAS bau badan 24 jam. .. Cara penggunaan CL yang sangat MUDAH:  1. Sembur 3-5 kali pada kawasan yang dikehendaki. 2. Sapu dan ratakan. 3. Bilas kawasan tersebut dengan air. 4. Guna 2 kali sehari, yang diinginkan. . Jangan ragu² lagi tau! Jom grab sebotol hari ni! . 👉P/S : pakai CL selepas mandi pun boleh ✌️ . #clhilangkanbaubadan #clelf #celebritylass #kahwin #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #khaibahar #pujaanhatikanda #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #produkbumiputera #luluskkm #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #terlajaklaris
Assalamualaikum #salamjumaat . Usah biarkan hidup anda diselubungi bau badan sendiri !!! 😣 . CL sesuai untuk LELAKI & PEREMPUAN . . Produk Hilang Bau Badan Pertama di Malaysia . ❌Bukan deodorant ❌Bukan minyak wangi . Cecair #tawas . Nak Cuba??..just click link di bio  Nak jimat..ambik 3 kotak RM90 🤗 . #clelf #celebritylass #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #isteribukanuntukdisewa #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #pujaanhatikanda #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #produkbumiputera #luluskkm #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #ketiakbusuk #jumaat
Memang berkesan dan nak repeat order! . Untuk anda yang masih tertanya-tanya CL botol 10 ml dah takde ke, kat kami masih ada lagi tau tapi dah tak banyak, kalau nak botol lama wasap kami 011-65480833 . 1 botol (10 ml) - RM26 3 botol Free Pos* *RM78 sem/RM87 ss . . 1 botol (20 ml) - RM33 3 botol - RM90* 5 botol - RM115* 10 botol - RM210* *Postage RM8 sem/RM12 ss . . Whatsapp 011-65480833 Whatsapp 011-65480833 Whatsapp 011-65480833 . . .  #celebritylass  #penghilangbaubadan  #luluskkm  #produkbumiputera  #sayajual  #tidakmelekit  #igshopmalaysia  #bazaarpaknil  #instashopmalaysia  #guru #kualalumpur  #sukan  #zumba  #gym  #wanita  #cikgu  #healthy #masaalahbaubadan #ketiakberbau #cecairbirumagik #sayajualcelebritylass #badanberbau #clelf #kekalsegar24jam #rawang #hilangkanbaubadan #testimonicelebritylass  #testimonipelanggan
"KEJAP JE HILANG BAU BADAN!" STRESS BERTAHUN kerana BAU BADAN BUSUK selesai dengan #celebritylass.. Manalah tak terbaik produk INI. 🌼😘 ✔ Tanpa bahan kimia ✔ Tanpa alkohol ✔ Ada kelulusan KKM ✔ Produk keluaran melayu bumiputera ✔ 3 tahun dipasaran  WHATSAPP 0133282699 WHATSAPP 0133282699 HANYA RM33/20ML  #celebritylass #pakarnyahbaubadan #clelf #baukaki #bauketiak #ketiakgelap #ketiakhitam #tanpabahankimia #tanpalkohol #celebritylassmelaka #sayajual #cod #poslaju #fitnessmalaysia #zumba #bazaarpaknil #promosi #dropshipdiperlukan #ejendiperlukan #stokisdiperlukan #alternatifdeodorant #instashopmalaysia #malaysian #kualalumpur #sukan #zumba #gym #wanita #cikgu #healthy
Alhamdulillah..suka dengan kesan CL ...nak jadi agen terus 😊😇 . . Kalau ada yang bertanya, produk apa yang berkesan untuk menggantikan deodorant? . Saya jawab #celebritylass. . KENAPA?  Sebab saya sendiri dah jadi salah seorang dari testimoni CL . Hanya orang yang ada masalah ketiak melekit, gatal, berbau je yang rasa CL ni betul² BERBALOI sebab KAMI DAH BEBAS BAU DAN YAKIN 24 JAM. . #celebritylass  Hilangkan Bau Badan Sepantas 3saat ~ bukan deodorant ~ bukan perfume ~ bukan krim ~ bukan sabun . Membantu MENGHILANGKAN kesan bau badan yang kurang menyenangkan dengan pantas. . Bersifat ANTISEPTIK. . MENCERAHKAN kulit terutama di bahagian pelipat badan. . MENEUTRALKAN air kotor yang melekat di badan. . Mampu mengekalkan badan BEBAS bau selama 24 jam. . Boleh juga untuk menghilangkan bau kaki yang masam. . Celebritylass juga ADALAH YANG TERBAIK kerana Terdapat INOVASI EKSTRAK SEMULA JADI YANG BERKESAN . 👍TAWAS PREMIUM 👍PATI MAWAR 👍GABUNGAN PATI HERBA 👍AIR SULING . . Bermasalah dengan bau badan? Saya boleh membantu . Click link dio bio . #celebritylassputrajaya #ayer8 #putrajaya #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #pujaanhatikanda #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #tawas
Ramai yang sebenarnya tidak mengaku ada masalah bau badan.. . Tapi mereka pakai deodoran, kenapa ya? Bila tanya kenapa awak pakai deodoran..Jawapan, nanti ketiak masam . Maknanya memang ada masalah bau lah kan..Cuma sekarang ni cover bau dengan deodoran..Cuba tak pakai, mesti orang sebelah lari bila awak angkat tangan . Kalau awak pakai Celebritylass..Awak tak perlu deodoran lagi..Seharian ketiak takde bau..JANGAN percaya cakap saya selagi awak tak cuba . WhatsApp ke 013-2119748 @ click je link di bio ☝ Consultant Pakar Nyah Bau Badan . #sayajualonline #trustedseller #ruangrezekihanania #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #pujaanhatikanda #selafazcinta #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Cukup selesa walaupun berpeluh! Best kan tak perlu risau pasal peluh yang melekit atau berbau, bebas melakukan apa saja . Untuk anda yang masih tertanya-tanya CL botol 10 ml dah takde ke, kat kami masih ada lagi tau tapi dah tak banyak, kalau nak botol lama wasap kami 011-65480833 . 1 botol (10 ml) - RM26 3 botol Free Pos* *RM78 sem/RM87 ss . Whatsapp 011-65480833 Whatsapp 011-65480833 Whatsapp 011-65480833 . . .  #celebritylass  #penghilangbaubadan  #luluskkm  #produkbumiputera  #sayajual  #tidakmelekit  #igshopmalaysia  #bazaarpaknil  #instashopmalaysia  #guru #kualalumpur  #sukan  #zumba  #gym  #wanita  #cikgu  #healthy #masaalahbaubadan #ketiakberbau #cecairbirumagik #sayajualcelebritylass #badanberbau #clelf #kekalsegar24jam #rawang #hilangkanbaubadan #testimonicelebritylass  #testimonipelanggan
Nak cakap x berani...takut ada yang kecik hati..tapi x tahan bau badan bila berdekatan terpaksa tahan nafas....nak pengsan 😷 . Jangan risau...jom hadiahkan CelebrityLass kepada kesayangan anda semua..Bebas bau selama 24 jam wlaupun aktif berpeluh. . 100% bahan semulajadi & bebas bahan kimia..Tiada sebarang pantang larang @ effect..Produk Muslim Bumiputera 🤗 . Kelebihan CL : ✔bersifat bebas bau ✔bersifat antiseptik ✔meneutralkan air kotor yang melekat pd bdn ✔mencegah bau badan selama 24 jam ✔selamat digunakan ✔guna sekali sehari saja sebelum/selepas mandi ✔sesuai untuk semua peringkat umur . 1 botol RM33 (exc pos) 3 botol RM90 . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #selafazcinta #pujaanhatikanda #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
-  Terlupa pakai deodorant masih tak berbau!  Bestkan kalau dah siap² pakai Celebritylass. Terlupa deodorant ke perfume ke..takda hal lah  nak order? whatsapp sis cepat k sebelum orang perasan bau ketiak tu..ooppss 🙈☠️ . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Siapa ada masalah ini 👇👇👇 . 😭badan berbau? 😭ketiak berbau? 😭kaki berbau? . Gunalah CELEBRITYLASS untuk membantu anda menghilangkan bau yang serba tidak kena. . Dengan menggunakan 2-3 semburan CELEBRITYLASS mampu membuatkan bau hilang sehingga 24 jam . Tidak perlu risau lagi rasa melekit deodorant di ketiak . Tidak perlu lagi sembur pelbagai jenis pewangi untuk menghilangkan bau badan . Tidak perlu risau lagi bau kaki anda ketika membuka kasut . CELEBRITYLASS: 👎🏿bukan deodorant 👎🏿bukan pewangi 👍cecair penghilang bau badan . Pening dengan masalah bau badan anda? . . Click link di bio sekarang !!!! 1 kotak RM33 (exc postage) 20ml . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #ketiakmasam
Everyday is a new BEGINING . selamat pagi ^_^ #happymonday 🤩 . Moga hari ini anda bertambah bersemangat nak memulakan hari. . Jangan lupa sapu CL di pagi hari  24jam perlindungan tiada bau badan  CelebrityLass Kerana dirimu begitu harumm . . #assalamualaikum #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #pujaanhatikanda #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #terlajaklaris
Celebritylass (CL): 🌟 Bukan minyak wangi 🌟 Bukan ubat 🌟 Bukan sabun  Celebritylass (CL) adalah: 👉 Alternatif Deodorant Pengganti deodorant sedia ada yang anda guna  Cara penggunaan CL yang sangat MUDAH:  1. Sembur 3-5 kali pada kawasan yang dikehendaki. 2. Sapu dan ratakan. 3. Bilas kawasan tersebut dengan air. 4. Guna 2 kali sehari, seperti yang diinginkan mengikut keperluan individu masing². . . WhatsApp 0133282699 . . #inacelebritylass #clelf #clgoactiv #celebritylass #alternatifdeodorant #bebasbaubadan #hilangkanbaubadan #produkbumiputera #luluskkm #jimat #murah #promosi #peluh #aktive #sukan #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #love #lotsoflove #popular #celebritylassmurah #celebritylassmelaka #terapiinstagram #ajimaura #whatsapp0133282699 . .
😀😀😀 . 🆑Celebritylass🆑 . ✂Bukan deodorant ✂Bukan Perfume ✂Bukan Roll-On . 😀 Celebritylass adalah produk gantian deodorant biasa di pasaran 😀 Pakar hilangkan bau badan sepantas 3 saat 😀 Sangat sesuai bagi mereka yang alah pada deodorant biasa. . 💕 Inovasi ekstrak semulajadi yang berkesan . 🌹 Pati Mawar 🍃 Gabungan Pati Herba 💎 Tawas Premium 💧 Air Suling . . 🍀100% semulajadi 🍀Selamat diguna . ✔ 20 ml  Whatsapp 0133282699 . #celebritylass #clelf #alternatifdeodorant #gantideodorant #bebasbaubadan  #peluh #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #onlinebusiness #erezeki #eusahawan #wanita #uitm #unisza #love #happy #lotsoflove #syukurselalu #terapiinstagram #ajimaura #assalamualaikum #onlineshoppingmalaysia #sayajual
Diantara barang yang wajib dibawa bila bercuti. Peluh2 nanti pun tak risau ketiak berbau . 🌸CL Go Active (20ml)🌸 . Harga Asal 1 botol - ~RM45.90 sm / RM49.90~ . *Harga Special*  1 botol - *RM33*😍 . Lebih Jimat : . 👉 3 botol - *RM90* 😍 . 👉 5 botol - *RM115* 😍😍 . 👉10 botol - *RM210* 😍😱😍 . 😍😍😍 . *Harga tak termasuk postage. Kos pos RM8 sem/RM12 ss . ** CL botol 10 ml masih lagi available ya . Whatsapp 011-65480833 Whatsapp 011-65680833 Whatsapp 011-65480833 . . .  #celebritylass  #penghilangbaubadan  #luluskkm  #produkbumiputera  #sayajual  #tidakmelekit  #igshopmalaysia  #bazaarpaknil  #instashopmalaysia  #malaysian  #kualalumpur  #sukan  #zumba  #gym  #wanita  #cikgu  #bercuti #masaalahbaubadan #ketiakberbau #kakiberbau #sayajualcelebritylass #badanberbau #clelf #kekalsegar24jam #rawang #hilangkanbaubadan
Happy Weekend uolssss🌹🌹🌹 OK tak Family potrait ni 😵🤪😬. . 🍂Pastikan badan bebas bau busuk. 🍂 Ketiak kekal harum dengan #celebritylass™. 🍂Tak guna muka cun kalau badan berbau busuk. 🍂#celebritylass™ mengatasi masalah baubadan. . .  #siliacl #celebritylassshahalam #clnewlook #clelf #promosimerdekabeli2percuma1 #yearandsale #ketiakbusuk #baubadan #peluhberbau
CelebrityLass?? . 🌸Pakar Hilang Bau Badan/Kaki/Ketiak. Sepantas 3 saat. 🌸100% bahan semulajadi. Sesuai untuk semua jenis kulit dan yang sensitif dengan deodoran. 🌸Boleh bawa solat. 🌸Alternatif deodoran anda. . .🌸Bersifat Antiseptik membasmi bakteria. 🌸Tidak menguningkan baju di bahagian ketiak. 🌸Boleh membuatkan bau minyak wangi anda kekal lebih lama. 🌸Dengan penggunaan yang konsisten dapat mencerahkan bawah lengan anda. . Tak percaya??haa kene cuba tu 😅 Click link di bio yaa.. . #clhilangkanbaubadan #clelf #celebritylass #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #produkbumiputera #luluskkm #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #tawas #ketiakmasam #ketiaktengik 🤨
Assalamualaikum, selamat berhujung minggu 😘😘😘 Ceriakan harianmu dengan #celebritylass™. Membasmi baubadan, badan kekal segar dan tidak busuk 😉  #celebritylass™ kini berwajah baru! Isipadu lebih banyak, kesan tetap padu, harga lebih jimattt 🤩  Order sekarang! Ada hadiah istimewa bakal menanti 😚 . . Whatsapp 012-6555751 . . #celebritylasssrawang #baubusukhilang #celebritylassofficial #hilangkanbaubadan #clnewlook #clelf #clgoactive #ubattiakpower #baubadan #newlook #peluhpuntakmasam #kakibusuk #kakimasam #kasutmurah #bazarpaknil #bazarmalaysia #bazaronlinemalaysia #bazarweekend #bazarwanita #bauhapak
Tima kasih yang order CelebrityLass ..moga selamat sampai ke destinasi 🤗 . Kalau korang nak rasa bebas dari bau TENGIK ! MASAM ! BUSUK bila berpeluh...Pilih lah CL sebagai teman anda 🤩 . Click link di bio..sekarang!!! . .. RM33 sekotak (20ml) Exc Pos . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #bebasbaubadan #peluh #giveaway #baubadan #clgoactiv #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #putrajaya #ayer8 #rabu #tawas #ketiakmasam
✽ Celebrity Lass ✽ ●●●●●●●●●●●●● . . .Berkesan untuk menghilangkan bau badan yang membunuh keselesaan anda . .❌Bukan deodorant. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ ❌Bukan perfume. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ . .✔‌‌ Ia adalah MASTER ODOURLESS. ‍‌‌‌‌‍‍ .✔‌‌ Ia meneutralkan bau badan anda. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ .✔‌‌ Ia menyahkan bau badan dengan mudah, cepat dan selamat. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ .✔‌‌ Ia menghilangkan masalah keseluruhan bau badan anda dalam masa 3 saat ! . . ★ Guna sekali sehari sahaja sebelum / selepas mandi. . ★ Sesuai untuk semua peringkat umur. . #salamjumaat 🤗 . #clhilangkanbaubadan #clelf #celebritylass #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #pujaanhatikanda #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #produkbumiputera #luluskkm #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Ramai yang cakap  #celebritylass PELIK  Cecairnya tak de bau, tak melekit macam deodoran, macam spray air je tapi boleh hilangkan bau  Tambah pelik,  kena pakai SEBELUM mandi.  Macam mana boleh hilangkan bau?  Pelik kan ?  Ramai yang bagi feedback POSITIF. Ramai yang beli sebotol pastu mesti nak repeat order beli untuk pasangan dan family sekali.  Kalau uolls pon rasa pelik dan nak merungkai kepelikkan ni, sila lah cuba sebotol 😁😆 . . 1 botol RM49.90 je Pos RM8sem/RM12ss . . #specialprice 1 botol RM33 3 botol RM90  nak tau details whatsapp 0133282699 . #nyahbaubadan #clelf #fitnessmotivation #zumbamalaysia #bebasbaubadan #celebritylass #celebritylassmelaka #penghilangbaubadan #perfume #dropshipdiperlukan #ejendiperlukan
😀😀😀 . 🆑Celebritylass🆑 . ✂Bukan deodorant ✂Bukan Perfume ✂Bukan Roll-On . 😀 Celebritylass adalah produk gantian deodorant biasa di pasaran 😀 Pakar hilangkan bau badan sepantas 3 saat 😀 Sangat sesuai bagi mereka yang alah pada deodorant biasa. . 💕 Inovasi ekstrak semulajadi yang berkesan . 🌹 Pati Mawar 🍃 Gabungan Pati Herba 💎 Tawas Premium 💧 Air Suling . . 🍀100% semulajadi 🍀Selamat diguna . ✔ 20 ml  Whatsapp 0133282699 . #celebritylass #clelf #alternatifdeodorant #gantideodorant #bebasbaubadan  #peluh #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #onlinebusiness #erezeki #eusahawan #wanita #uitm #unisza #love #happy #lotsoflove #syukurselalu #terapiinstagram #ajimaura #assalamualaikum #onlineshoppingmalaysia #sayajual
🌸CL Go Active (20ml)🌸 . Harga Asal 1 botol - ~RM45.90 sm / RM49.90~ . *Harga Special*  1 botol - *RM33*😍 . Lebih Jimat : . 👉 3 botol - *RM90* 😍 . 👉 5 botol - *RM115* 😍😍 . 👉10 botol - *RM210* 😍😱😍 . 😍😍😍 . *Harga tak termasuk postage. Kos pos RM8 sem/RM12 ss (1-5botol) . ** CL botol 10 ml masih lagi available ya . Whatsapp 011-65480833 Whatsapp 011-65680833 Whatsapp 011-65480833 . . .  #celebritylass  #penghilangbaubadan  #luluskkm  #produkbumiputera  #sayajual  #tidakmelekit  #igshopmalaysia  #bazaarpaknil  #instashopmalaysia  #malaysian  #kualalumpur  #sukan  #zumba  #gym  #wanita  #cikgu  #healthy #masaalahbaubadan #ketiakberbau #cecairbirumagik #sayajualcelebritylass #badanberbau #clelf #kekalsegar24jam #rawang #hilangkanbaubadan
Dah biasa guna deodorant? Tapi masih berbau?  Usah zalimi diri sendiri...Celebritylass kan ada !  Pilihan di tangan anda..Nak kekal berbau badan dan berdaki Atau sebaliknya . . CL memang best ..x risau dah pasal BAU . Info Lanjut..click link di bio . . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #trudolly #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Produk Berkualiti Buatan Malaysia...Telah diuji 2 tahun sebelum dipasarkan.. . .Dengan adanya CelebrityLass... Anda dah x perlu malu, segan, risau bila berhadapan dengan orang.. . Dengan CL..24 jam kekal yakin...bebas bau badan 👍👍 . ✔Bersifat antiseptik ✔Bersifat bebas bau ✔Berkesan sepantas 3 saat . 1 kotak RM 40 3 kotak RM 90 . . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
KELEBIHAN CL Go Active™: ====================== 1.  Menghilangkan bau di bahagian badan sepantas 3 saat. 2.  Badan bebas daripada bau sehingga 24 jam. 3.  Bersifat antiseptiK dan dapat menghalang pembiakan bakteria. 4.  Tidak ada rasa melekit. 5.  Boleh diguna di seluruh bahagian luar tubuh seperti tangan, dada, ketiak, kaki dan pelipat kulit kecuali bahagian sensitif seperti mata, alat sulit dan kawasan luka. 6.  Tiada lagi masalah kekotoran di bahagian bawah lengan baju. 7.  Lebih jimat kerana 1 botol boleh 3-4 minggu. 8.  Boleh dikongsi seiisi keluarga atau bersama orang tersayang. 9.  Sesuai dipakai oleh setiap lapisan umur (kecuali bayi) tanpa mengira jantina. 10.  Mudah dibawa ke mana sahaja. 11.  Lebih yakin untuk bersosial dengan rakan dan orang ramai. . Nak prder Whatsapp CikRa dgn klik link wasap di bio. Lebih mudahkan.  #celebritylass #clelf #penghilangbaubadan #bauketiak #baukaki #badanberbau #ketiakmasam #ketiakbusuk #celebritylassmalaysia #celebritylassbukitjalil #agentwanted - #regrann
====================== KELEBIHAN CL Go Active™: ====================== 1.  Menghilangkan bau di bahagian badan sepantas 3 saat. 2.  Badan bebas daripada bau sehingga 24 jam. 3.  Bersifat antiseptiK dan dapat menghalang pembiakan bakteria. 4.  Tidak ada rasa melekit. 5.  Boleh diguna di seluruh bahagian luar tubuh seperti tangan, dada, ketiak, kaki dan pelipat kulit kecuali bahagian sensitif seperti mata, alat sulit dan kawasan luka. 6.  Tiada lagi masalah kekotoran di bahagian bawah lengan baju. 7.  Lebih jimat kerana 1 botol boleh 3-4 minggu. 8.  Boleh dikongsi seiisi keluarga atau bersama orang tersayang. 9.  Sesuai dipakai oleh setiap lapisan umur (kecuali bayi) tanpa mengira jantina. 10.  Mudah dibawa ke mana sahaja. 11.  Lebih yakin untuk bersosial dengan rakan dan orang ramai. . Nak prder Whatsapp kakida 0192663708  #celebritylass #clelf #penghilangbaubadan #bauketiak #baukaki #badanberbau #ketiakmasam #ketiakbusuk #stokiscelebritylasspuchong #puchong #celebritylasspuchong #agentwanted
Stok baru CL dalam packaging baru dah sampai hari ini. Botol baru kini dalam kuantiti 20 ml. Lebih besar, lebih jimat, botol yang trendy dan lebih mudah dibawa kemana-mana. . 🌸CL Go Active (20ml)🌸 . . 😍😍😍 . . Whatsapp 012-6555751 Whatsapp 012-6555751 Whatsapp 012-6555751 . . .  #celebritylass #penghilangbaubadan  #luluskkm #produkbumiputera #sayajual  #tidakmelekit #igshopmalaysia #bazaarpaknil #instashopmalaysia  #malaysian #kualalumpur #sukan  #zumba #gym #wanita #cikgu #healthy #masaalahbaubadan #ketiakberbau #cecairbirumagik #sayajualcelebritylass #badanberbau #clelf #kekalsegar24jam #rawang #hilangkanbaubadan
Assalamualaikum, selamat berhujung minggu 😘😘😘 Ceriakan harianmu dengan #celebritylass™. Membasmi baubadan, badan kekal segar dan tidak busuk 😉  #celebritylass™ kini berwajah baru! Isipadu lebih banyak, kesan tetap padu, harga lebih jimattt 🤩  Order sekarang! Ada hadiah istimewa bakal menanti 😚  #siliacl #celebritylassshahalam #celebritylassofficial #celebritylassklang #hilangkanbaubadan #clnewlook #clelf #clgoactive #ubattiakpower #baubadan #peluhpuntakmasam
Celebritylass Ni Bukan Deodorant Biasa.  Ia Lebih Kepada Merawat Bau Badan Di Badan Yang Masam Tu.  Normally Badan Anda Akan Bebas Bau Selepas Memakai CL Dan Ada Juga Sampai Seminggu.  Hihihihi Power tak. ? Ofcos La Power Beb 😉  Wasap:013-2083239  #celebritylass #celebritylassmalaysia #stokiscelebritylassperlis #baubawang #baubadan  #baubadanhilang #baukari #hilangbaubadan #hilangbaukaki #bauketiak #ketiakmasam  #nodeodorant #noperfume #ejendiperlukan #dropshipwanted #ejenwanted  #clelf #celebritylass#dropshipdiperlukan #alternatifdeodorant #clteammarsha
Assalamualaikum #salamjumaat . Usah biarkan hidup anda diselubungi bau badan sendiri !!! 😣 . CL sesuai untuk LELAKI & PEREMPUAN . . Produk Hilang Bau Badan Pertama di Malaysia . ❌Bukan deodorant ❌Bukan minyak wangi . Nak Cuba??..just click link di bio 😊 . #tawas #clelf #celebritylass #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #isteribukanuntukdisewa #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #produkbumiputera #luluskkm #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #ketiakbusuk
Haii.🙋‍♀️ Masih Demam tak tengok bola lagi🤪 Sapa yang pergi stadium haritu. Rasa2 awak ada terbau2 tak bau badan orang sebelah? Macam mana pula dengan bau badan uolls? Maintain wangi tak? 😁  Meh nak citer... #celebritylass™ keluarkan packaging baru ye. Kuantiti lebih banyak, harga lebih jimat.👍 LEBIH TRENDY & LEBIH CUN TAW😘  Nak yg #clelf 10ml pun ada stok lagi tau.. 🤗 . Klik link di bio untuk keterangan lanjut😉  #celebritylassterengganu #celebritylass™ #celebritylassmurah #celebritylassmalaysia #hilangkanbaubadan #bauketiak #ketiakbusuk
#celebritylass Membantu menghilangkan bau badan dan melindungi anda dari bau badan 24 jam. . -> Kekal Yakin -> Kekal Segar -> Kekal Bebas Bau . "Tak Guna Wajah Cantik & Hensem Kalau Badan ada BAU" . 👍Celebritylass penghilang bau badan sepantas 3 saat ❗❗ . Packaging baru (20ml) RM 33 (exc pos) . #celebritylassputrajaya #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Stok baru CL dalam packaging baru dah sampai hari ini. Botol baru kini dalam kuantiti 20 ml. Lebih besar, lebih jimat, botol yang trendy dan lebih mudah dibawa kemana-mana. Harga seperti dibawah . 🌸CL Go Active (20ml)🌸 . Harga Asal 1 botol - ~RM45.90 sm / RM49.90~ . *Harga Special*  1 botol - *RM33*😍 . Lebih Jimat : . 👉 3 botol - *RM90* 😍 . 👉 5 botol - *RM115* 😍😍 . 👉10 botol - *RM210* 😍😱😍 . 😍😍😍 . *Harga tak termasuk postage. Kos pos RM8 sem/RM12 ss (1-5botol) . ** CL botol 10 ml masih lagi available ya . Whatsapp 011-65480833 Whatsapp 011-65680833 Whatsapp 011-65480833 . . .  #celebritylass  #penghilangbaubadan  #luluskkm  #produkbumiputera  #sayajual  #tidakmelekit  #igshopmalaysia  #bazaarpaknil  #instashopmalaysia  #malaysian  #kualalumpur  #sukan  #zumba  #gym  #wanita  #cikgu  #healthy #masaalahbaubadan #ketiakberbau #cecairbirumagik #sayajualcelebritylass #badanberbau #clelf #kekalsegar24jam #rawang #hilangkanbaubadan
Morning uolsss 😘😘😘 Demam tak tengok bola malam tadi 🤪  Meh nak citer... #celebritylass™ keluarkan packaging baru ye. Kuantiti lebih banyak, harga lebih jimat 😘  Nak yg #clelf 10ml pun ada stok lagi tau.. 🤗  #siliacl #celebritylassshahalam #celebritylass™ #celebritylassofficial #celebritylassklang #celebritylassmurah #celebritylassmalaysia #hilangkanbaubadan #bauketiak #ketiakbusuk
Sejak jual CL ni macam2 cerita gembira saya dengar :  Ada yg dulu kata pakai deodorant hari2 pun ketiak makin bau hangit,  Bila dah guna CL, dah tak pandang pun deodorant lagi  Ada yg dulu kata kena bawa deodorant ke mana2 dalam beg risau bau badan dikesan orang  Bila dah guna CL, dah tak yah pikir nk bawa dah, confident takda bau dah  Ada yg dulu terpaksa cuci kaki tiap kali balik kelas sebab kuat bau kaki  Bila dah guna CL, dah takyah lagi nak kena cuci2 kaki banyak kali dah  Ada yg dulu terpaksa kembang kempis hidungnya tahan bau peluh anak balik sekolah  Bila anak dah guna CL, baru dapat bernafas dengan sempurna bila anak pulang sekolah  Ada yg dulu nak angkat tangan tinggi2 pun takut  Bila dah guna CL, member duduk dekat2 pun tak kisah. Siap suruh test bau ketiak lagi!  Seronok aih dengar cerita2 pengalaman mereka Kadang tersenyum sorang2  Alhamdulillah ^_^ . Ramai dah bertukar pada CL Anda? Masih setia dgn bau badan tu ka?  Sy harap dapat dengar lagi cerita2 best lepas guna CL dari anda pula :) Nak bagi special gift dengan pembelian 2 botol CL 😍😍 Wasap:013-2083239  #celebritylass #celebritylasmurah #sayapakaisayajual #bebasbaubadan #ketiakmasam #pemutihketiak  #baupeluh #badanberbau #baumasam #tengik #ketiakhangit #ketiakhitam #stokiscelebritylassperlis  #stokisperlis #stokisdiperlukan #ejendiperlukan  #celebritylass #clelf#hilangbaubadan #ejendiperlukan #dropshipdiperlukan
Ini bukan DEODORANT Ini bukan PERFUME . Tapi ini lagi best dari Deodorant & Perfume tau.  Spray & sapu rata.  Bau akan hilang sepantas 3saat! . Bau tengik ketiak Bau cagu-caguan kaki Bau hangit masam berpeluh Bau sambal belacan lekat di tangan.  Apa sahaja jenis bau pun Ia mampu nyah kan. . Kekal tanpa bau selama 24 jam  Pendek kata berpeluh2 pun tak masam. Jangan ketinggalan keretapi.  Ramai dah makin lupa bau badan mereka macam mana. Korang masih sayang bau badan? 😬 . WhatsApp 0105167929  #celebritylass #clelf #penghilangbauketiak#penghilangbaubadan #kekalyakin24jam#segarsepanjanghari #baubusuk #bauketiak#baumasam #baubadanhilang #bazarpaknil#bazarmalaysia
Ini bukan DEODORANT Ini bukan PERFUME . Tapi ini lagi best dari Deodorant & Perfume tau.  Spray & sapu rata.  Bau akan hilang sepantas 3saat! . Bau tengik ketiak Bau cagu-caguan kaki Bau hangit masam berpeluh Bau sambal belacan lekat di tangan.  Apa sahaja jenis bau pun Ia mampu nyah kan. . Kekal tanpa bau selama 24 jam  Pendek kata berpeluh2 pun tak masam. Jangan ketinggalan keretapi.  Ramai dah makin lupa bau badan mereka macam mana. Korang masih sayang bau badan? 😬 . WhatsApp 0105167929  #celebritylass #clelf #penghilangbauketiak#penghilangbaubadan #kekalyakin24jam#segarsepanjanghari #baubusuk #bauketiak#baumasam #baubadanhilang #bazarpaknil#bazarmalaysia
Oooo...masih ragu-ragu nak gunakan CL yer.. Nahhhh... kami berikan no KKM ni menandakan produk kami juga punya kelulusan 😊 . Ubat ketiak korang pakai tu ada No.KKM tak? Ada? Hmmm. . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant  #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #nokkm #kkm
Selamat bekerja tanpa badan berbau sampai ke petang 😆😄 Bau Badan Musuh Utama Paling Dekat? Selamatkan Dirimu Dari Badan Berbau . Kini, adanya #celebritylass penghilang bau badan mampu buatkan diri kita kekal kering dan selesa serta bebas dari bau badan . Hanya SPRAY , GOSOK , BILAS Sepantas 3 saat Bau hilang . Tak sabar nak bebas bau badan? Whatsapp 013-2119748 . . #celebritylassputrajaya #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
KENA FAHAM ✋✋✋ . . . . . Ramai yang tanya..Kenapa masih berpeluh selepas guna CL ? . . . Jawapannya:- . .  CL untuk hilangkan BAU peluh..bukan hentikan dari berpeluh..Tak berpeluh kang masalah lain plak kan ;) 😆😉😃 . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
. .🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 DAH NAK KAWEN DAH 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 .  Ada seorang hamba Allah ni mohon dibantu.  Risau lagi sebulan nak ke jinjang pelamin . ✔Malu ada. ✔Risau ada. ✔Tak confident pun ya.  Deodorant digunakan tidak membantu.  Scrub juga tidak membantu.  Tak mahu masalah bau badannya berpanjangan. Bukan persediaan utk raja sehari ja. Tapi utk pasangan sejiwa selamanya.  Mestilah kena jaga kan?  Beliau bertanya, betul2 menjadi ke Celebrity Lass ni?  Saya jawab ; jangan percaya cakap saya sehingga anda cuba sendiri.  Sungguh saya mahu BANTU anda atasi masalah bau badan.  Full Pack & Trial Pack ready Stok  Produk Hilang Bau Badan 1st In Malaysia . --Celebrity lass-- . ✘ BUKAN deodorant ✘ BUKAN minyak wangi  5 KELEBIHAN Produk ---- ►Badan akan kekal COOL & FRESH walaupun 24 jam TAK mandi ►Tidak ada rasa melekit di Ketiak ► Lebih Yakin berhadapan dgn kawan. ► Lebih JIMAT .► Tiada Lagi masalah baju di ketiak kekuningan . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #khaibahar #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Dulu tgk jer iklan CL ni.. . Apa ke benda air biru ni..minah² CL beria promote . Aku ni dari dulu lagi guna deodorant..tak kisah laa tahan 4 jam pun..lps tu bau pelik dtg..Janji awal pagi aku fresh . TAPI... . Hari2 nmpk iklan CL . Picit ->gosok2 kt ketiak, bwh lengan, celah2 pelipat..Tunggu seminit kering..Bilas !! . Dah itu jer??..sekali shari jer?? . Kalau peluh sebaldi pn dh x melekit?x belengas? Tak bau? . Biar benar?..ye itu lah CELEBRITY LASS !! 👍 . Sekarang dah jatuh cinta ❤❤❤ ✔Badan x berbau ✔Minyak wangi pun dah bau asli x bercampur bau badan ✔Naik bas konfiden je x payah terkepit² tangan ✔Dalam ofis selambe je buka kasut, bau dah pegi bersama CL !! . Kalau nak rasa bebas dari bau TENGIK ! MASAM ! BUSUK ! . . Boleh whatsapp 📲 0132119748 / click link di bio . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant

Loading