Picdeer logo Browse Instagram content with Picdeer

#alternatifdeodorant

Posts tagged as #alternatifdeodorant on Instagram

1.719 Posts

Lebih isian . Wajah baru lebih menawan . Wsp 01132336783
. 💕💕💕💕💕💕 Assalamualaikum. 😘😘😘 . . Dah masuk tahun baru tapi masih tertekan masalah bau badan yang membelenggu diri? 😯 . Jangan risau. Meh cuba try test CelebrityLass. 😎 . CelebrityLass tampil dengan wajah baru tau. 😍😍 . Formulasi yang sama, cara guna yang sama, cuma isian sahaja berbeza. Tampil dengan isian baru 20ml. Harga lebih jimat berbanding CLelf sebelum ni tau. 😚😚 . . WhatsApp 019-9130102 . .
. 🌸🌸🌸🌸🌸🌸 Assalamualaikum. Salam Jumaat. 😘😘😘 . CelebrityLass berwajah baru. SPRAY PENGHILANG BAU  BADAN . Masih tercari-cari produk tebaik yang boleh menghilangkan  bau badan sebagai pengganti deodorant? Ahaaa ! mesti risaukan bila nak guna Produk yang kebanyakannya bukan buatan Muslim. Bau badan menyebabkan kita berasa tidak selesa dan kurang keyakinan untuk bergaul dengan orang lain. . Jom cuba spray CL. Masalah bau badan anda dapat diselesaikan dengan MUDAH, CEPAT dan SELAMAT. . Spray CL dirumus khas untuk menghilangkan bau badan dalam masa 3 Saat. Anda bebas daripada bau badan sehingga 24. Masuk tahun ke-5 berada di pasaran. Yeahhh 😍 . . Cara penggunaan CL yang sangat MUDAH: . 🌷. Sembur 3-5 kali pada kawasan yang dikehendaki. 🌷. Sapu dan ratakan. 🌷. Bilas kawasan tersebut dengan air. 🌷. Guna 2 kali sehari, seperti yang diinginkan mengikut keperluan individu masing-masing. . . WhatsApp 019-9130102 . .
Alhamdulillah. Kakak belikan untuk adik. Adik pakai CL dengan langkah yg di ajar dan consistent pakai memang menjadi. . Cepat-cepat siapa nak harga promosi boleh pm saya hanya klik link di bio . #celebritylassshahalam #agendiperlukan #stokiscl #penghilangbaubadan #perfume #dropshipdiperlukan #ejendiperlukan #penghilangbaubadan #perfume #luluskkm #alternatifdeodorant #celebritylass #testimonicl #hilangbaubadan24jam #pakarhilangbaubadan #ketiakmasam #gym #wanita #cikgu #healthy #agentwanted#codshahalam
Manis, rangup, sedap kan bawang ni hihi . . Tapi perasan kan, bau badan hampir sama macam bau bawang? . Banyak makan bawang pun boleh bikin bau badan jadi boleh gunakan #clelfseries untuk cegah bau pelik keluar . Wsp 01132336783
Selamat pagi semua 🤗 . Rasa-rasa tahun tidak kenapa lelaki dalam gambar tu tutup hidung?🤢 .  Sebab ketiak perempuan tu berbau🤮 .  Jangan risau dengan @celebritylass_shahalam boleh membantu masalah bau badan, ketiak, kaki dan sebaginya😊 . Buang sifat malu ingat bertanya dengan saya🥰 . Anda pilih nak badan bau orang jauh dari anda atau nak selesaikan masalah anda? . Klik di bio untuk harga diskaun . #celebritylassshahalam #agendiperlukan #stokiscl #penghilangbaubadan #perfume #dropshipdiperlukan #ejendiperlukan #penghilangbaubadan #perfume #luluskkm #alternatifdeodorant #celebritylass #testimonicl #hilangbaubadan24jam #pakarhilangbaubadan #ketiakmasam #gym #wanita #cikgu #healthy #agentwanted#codshahalam
. 💕💕💕💕💕💕 Assalamualaikum. Salam Isnin. 😘😘😘 . . CL berwajah baru 😍 Masalah bau badan anda dapat diselesaikan dengan MUDAH, CEPAT dan SELAMAT. . Spray CL dirumus khas untuk menghilangkan bau badan dalam masa 3Saat. Anda bebas daripada bau badan sehingga 24Jam. Sudah masuk tahun ke-5 berada di pasaran dan menjadi pilihan utama rakyat Malaysia. . Cara penggunaan CL yang sangat MUDAH:  1. Sembur 3-5 kali pada kawasan yang dikehendaki. 2. Sapu dan ratakan. 3. Bilas kawasan tersebut dengan air. 4. Guna 2 kali sehari, seperti yang diinginkan mengikut keperluan individu masing-masing. 😊😊 . . WhatsApp 019-9130102 . .
. 💕💕💕💕💕💕 Assalamualaikum. Salam Isnin. 😘😘😘 . . Dah masuk tahun baru tapi masih tertekan masalah bau badan yang membelenggu diri? 😯 . Jangan risau. Meh cuba try test CelebrityLass. 😎 . CelebrityLass tampil dengan wajah baru tau. 😍😍 . Formulasi yang sama, cara guna yang sama, cuma isian sahaja berbeza. Tampil dengan isian baru 20ml. Harga lebih jimat berbanding CLelf sebelum ni tau. 😚😚 . . WhatsApp 019-9130102 . .
Oooo...masih ragu-ragu nak gunakan CL yer.. Nahhhh... kami berikan no KKM ni menandakan produk kami juga punya kelulusan 😊 . Ubat ketiak korang pakai tu ada No.KKM tak? Ada? Hmmm. 😄😅 Whatsapp 0126304654 marshaena . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #cl #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant  #bebasbaubadan #pujaanhatikanda #kankukejarcintakamu #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #nokkm #kkm #tawas
. 🌸🌸🌸🌸🌸🌸 Assalamualaikum. Selamat berhujung minggu. 😘😘😘 . CelebrityLass berwajah baru. SPRAY PENGHILANG BAU  BADAN . Masih tercari-cari produk tebaik yang boleh menghilangkan  bau badan sebagai pengganti deodorant? Ahaaa ! mesti risaukan bila nak guna Produk yang kebanyakannya bukan buatan Muslim. Bau badan menyebabkan kita berasa tidak selesa dan kurang keyakinan untuk bergaul dengan orang lain. . Jom cuba spray CL. Masalah bau badan anda dapat diselesaikan dengan MUDAH, CEPAT dan SELAMAT. . Spray CL dirumus khas untuk menghilangkan bau badan dalam masa 3 Saat. Anda bebas daripada bau badan sehingga 24. Masuk tahun ke-5 berada di pasaran. Yeahhh 😍 . . Cara penggunaan CL yang sangat MUDAH: . 🌷. Sembur 3-5 kali pada kawasan yang dikehendaki. 🌷. Sapu dan ratakan. 🌷. Bilas kawasan tersebut dengan air. 🌷. Guna 2 kali sehari, seperti yang diinginkan mengikut keperluan individu masing-masing. . . WhatsApp 019-9130102 . .
. 🌸🌸🌸🌸🌸🌸 Assalamualaikum. Selamat berhujung minggu. 😘😘😘 . Celebritylass edisi baru. Tampil dengan gaya baru yang lebih comel & paling penting jimat berbaloi. 😍😍😍 . Celebritylass wajah baru sama seperti CLElf sebelum ini, dirumus khas bagi fungsi yang sama, cara guna tetap sama tetapi isipadu berbeza. 😉 . Jom hilangkan bau badan dengan Celebritylass 😄 Jangan biarkan hidup anda dibelenggu bau badan sendiri. 😎 . . WhatsApp 019-9130102 . .
Alhamdulillah rezeki hari khamis dan jumaat .  Niat saya membantu anda yang ada masalah bau badan seperti ketiak, kaki dan lain-lain . Jangan malu jangan segan dengan saya .  Tapi jangan tanya kenapa orang dekat dengan anda tutup hidung atau jauh dari anda . Sesiapa nak harga diskaun boleh klik link di bio sahaja . #celebritylassshahalam #agendiperlukan #stokiscl #penghilangbaubadan #perfume #dropshipdiperlukan #ejendiperlukan #penghilangbaubadan #perfume #luluskkm #alternatifdeodorant #celebritylass #testimonicl #hilangbaubadan24jam #pakarhilangbaubadan #ketiakmasam #gym #wanita #cikgu #healthy #agentwanted#codshahalam
#happysaturday 🤩 Tima kasih yang order CelebrityLass ..moga selamat sampai ke destinasi 🤗 . Kalau korang nak rasa bebas dari bau TENGIK ! MASAM ! BUSUK bila berpeluh...Pilih lah CL sebagai teman anda 🤩 . Click link di bio..sekarang!!! . .. RM33 sekotak (20ml) Exc Pos . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #bebasbaubadan #peluh #pujaanhatikanda #baubadan #clgoactiv #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #putrajaya #ayer8 #rabu #tawas #ketiakmasam #kakibusuk #purdah
Tertekan dengan masalah bau badan dan kaki!? Atasi dengan CELEBRITYLASS!  Kelebihan Celebritylass ✅Berkesan sepantas 3 saat ✅24 jam bebas bau ✅Antiseptik dan tidak melekit ✅Kompak dan mudah dibawa ✅Lulus KKM ✅Terbukti berkesan  Cara penggunaan : 1. Sembur 3 - 5 kali pada anggota dikehendaki 2. Sapu dan ratakan 3. Bersihkan anggota dengan air 4. Guna 2 kali sehari  New packaging 20ML😘  #penghilangbaubadan #perfume #penghilangbaubadan #perfume #alternatifdeodorant #celebritylass #hilangbaubadan24jam
Tertekan dengan masalah bau badan dan kaki!? Atasi dengan CELEBRITYLASS!  Kelebihan Celebritylass ✅Berkesan sepantas 3 saat ✅24 jam bebas bau ✅Antiseptik dan tidak melekit ✅Kompak dan mudah dibawa ✅Lulus KKM ✅Terbukti berkesan  Cara penggunaan : 1. Sembur 3 - 5 kali pada anggota dikehendaki 2. Sapu dan ratakan 3. Bersihkan anggota dengan air 4. Guna 2 kali sehari  New packaging 20ML😘  #penghilangbaubadan #perfume #penghilangbaubadan #perfume #alternatifdeodorant #celebritylass #hilangbaubadan24jam
Celebritylass (CL): 🌟 Bukan minyak wangi 🌟 Bukan ubat 🌟 Bukan sabun  Celebritylass (CL) adalah: 👉 Alternatif Deodorant Pengganti deodorant sedia ada yang anda guna  Cara penggunaan CL yang sangat MUDAH:  1. Sembur 3-5 kali pada kawasan yang dikehendaki. 2. Sapu dan ratakan. 3. Bilas kawasan tersebut dengan air. 4. Guna 2 kali sehari, seperti yang diinginkan mengikut keperluan individu masing². . . WhatsApp 0177948951 . . #inacelebritylass #clelf #clgoactiv #celebritylass #alternatifdeodorant #bebasbaubadan
Nak cakap x berani...takut ada yang kecik hati..tapi x tahan bau badan bila berdekatan terpaksa tahan nafas....nak pengsan 😷 . Jangan risau...jom hadiahkan CelebrityLass kepada kesayangan anda semua..Bebas bau selama 24 jam wlaupun aktif berpeluh. . 100% bahan semulajadi & bebas bahan kimia..Tiada sebarang pantang larang @ effect..Produk Muslim Bumiputera 🤗 . Kelebihan CL : ✔bersifat bebas bau ✔bersifat antiseptik ✔meneutralkan air kotor yang melekat pd bdn ✔mencegah bau badan selama 24 jam ✔selamat digunakan ✔guna sekali sehari saja sebelum/selepas mandi ✔sesuai untuk semua peringkat umur  Whatsapp 0177948951 . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #selafazcinta #pujaanhatikanda #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #peluhpeluhtakmasam
. 💕💕💕💕💕💕 Assalamualaikum. Salam Khamis. 😘😘😘 . . CL berwajah baru 😍 Masalah bau badan anda dapat diselesaikan dengan MUDAH, CEPAT dan SELAMAT. . Spray CL dirumus khas untuk menghilangkan bau badan dalam masa 3Saat. Anda bebas daripada bau badan sehingga 24Jam. Sudah masuk tahun ke-5 berada di pasaran dan menjadi pilihan utama rakyat Malaysia. . Cara penggunaan CL yang sangat MUDAH:  1. Sembur 3-5 kali pada kawasan yang dikehendaki. 2. Sapu dan ratakan. 3. Bilas kawasan tersebut dengan air. 4. Guna 2 kali sehari, seperti yang diinginkan mengikut keperluan individu masing-masing. 😊😊 . . WhatsApp 019-9130102 . .
Nak cakap x berani...takut ada yang kecik hati..tapi x tahan bau badan bila berdekatan terpaksa tahan nafas....nak pengsan 😷 . Jangan risau...jom hadiahkan CelebrityLass kepada kesayangan anda semua..Bebas bau selama 24 jam wlaupun aktif berpeluh. . 100% bahan semulajadi & bebas bahan kimia..Tiada sebarang pantang larang @ effect..Produk Muslim Bumiputera 🤗 . Kelebihan CL : ✔bersifat bebas bau ✔bersifat antiseptik ✔meneutralkan air kotor yang melekat pd bdn ✔mencegah bau badan selama 24 jam ✔selamat digunakan ✔guna sekali sehari saja sebelum/selepas mandi ✔sesuai untuk semua peringkat umur  Whatsapp 0126304654 marshaena . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #selafazcinta #pujaanhatikanda #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #peluhpeluhtakmasam
- SEJAK PAKAI CL, ANAK TAKDA BAU KAKI! . Credit photo owner fb. . Sapa yang ada masalah bau kaki..? Nak g keje, pakai kasut & buka kasut...bau busuk yg amat! Nak g bersukan, malu! Kaki berbau! Badan berbau! . Nah, sangat disyorkan guna kan #cl! Hilangkan rasa malu. Hilangkan bau busuk! . Nak try, Click link di bio SEKARANG !!! Sekotak RM33 (exc pos) .  #tiadabahankimia #celebritylassputrajaya #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #cl #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #pujaanhatikanda #selafazcinta #kankukejarcintakamu #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #yusufiskandar #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #ayer8 #putrajaya
Oooo...masih ragu-ragu nak gunakan CL yer.. Nahhhh... kami berikan no KKM ni menandakan produk kami juga punya kelulusan 😊 . Ubat ketiak korang pakai tu ada No.KKM tak? Ada? Hmmm. 😄😅 . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #cl #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant  #bebasbaubadan #pujaanhatikanda #kankukejarcintakamu #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #nokkm #kkm #tawas
✔️ Uols dah cuba ke CL? YANG SELALU KENA PULAU SEBAB BADAN BUSUK, patut try CL ni.. Sepantas 3 saat hilangkan bau..! Wow!! Dapatkan harga promo sekarang!!! .  KEISTIMEWAAN CL : . ✔ Tiada bahan kimia. ✔ Tiada kandungan alkohol. ✔ Ada kelulusan KKM. ✔ Tidak melekit. ✔ Tidak meninggalkan kotoran. ✔ Sepantas 3 saat. . RM33 . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #trudolly #pujaanhatikanda #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Nak cakap x berani...takut ada yang kecik hati..tapi x tahan bau badan bila berdekatan terpaksa tahan nafas....nak pengsan 😷 . Jangan risau...jom hadiahkan CelebrityLass kepada kesayangan anda semua..Bebas bau selama 24 jam wlaupun aktif berpeluh. . 100% bahan semulajadi & bebas bahan kimia..Tiada sebarang pantang larang @ effect..Produk Muslim Bumiputera 🤗 . Kelebihan CL : ✔bersifat bebas bau ✔bersifat antiseptik ✔meneutralkan air kotor yang melekat pd bdn ✔mencegah bau badan selama 24 jam ✔selamat digunakan ✔guna sekali sehari saja sebelum/selepas mandi ✔sesuai untuk semua peringkat umur . 1 botol RM33 (exc pos) 3 botol RM90 . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #selafazcinta #pujaanhatikanda #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Usah biarkan hidup anda diselubungi bau badan sendiri !!! 😣 . CL sesuai untuk LELAKI & PEREMPUAN . . Produk Hilang Bau Badan Pertama di Malaysia . ❌Bukan deodorant ❌Bukan minyak wangi . Nak Cuba??..just click link di bio 😊 . #tawas #clelf #celebritylass #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #isteribukanuntukdisewa #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #produkbumiputera #luluskkm #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #ketiakbusuk
Produk Berkualiti Buatan Malaysia...Telah diuji 2 tahun sebelum dipasarkan.. . .Dengan adanya CelebrityLass... Anda dah x perlu malu, segan, risau bila berhadapan dengan orang.. . Dengan CL..24 jam kekal yakin...bebas bau badan 👍👍 . ✔Bersifat antiseptik ✔Bersifat bebas bau ✔Berkesan sepantas 3 saat . 1 kotak RM 40 3 kotak RM 90 . . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Selamat bekerja tanpa badan berbau sampai ke petang 😆😄 Bau Badan Musuh Utama Paling Dekat? Selamatkan Dirimu Dari Badan Berbau . Kini, adanya #celebritylass penghilang bau badan mampu buatkan diri kita kekal kering dan selesa serta bebas dari bau badan . Hanya SPRAY , GOSOK RATA, SIAP!! Sepantas 3 saat Bau hilang . Tak sabar nak bebas bau badan? Whatsapp 013-2119748 / Click link di bio . . #celebritylassputrajaya #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #cl #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #pujaanhatikanda #selafazcinta #kankukejarcintakamu #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #yusufiskandar #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #ayer8 #putrajaya
. 🌸🌸🌸🌸🌸🌸 Assalamualaikum. Selamat berhujung minggu. 😘😘😘 . Celebritylass edisi baru. Tampil dengan gaya baru yang lebih comel & paling penting jimat berbaloi. 😍😍😍 . Celebritylass wajah baru sama seperti CLElf sebelum ini, dirumus khas bagi fungsi yang sama, cara guna tetap sama tetapi isipadu berbeza. 😉 . Jom hilangkan bau badan dengan Celebritylass 😄 Jangan biarkan hidup anda dibelenggu bau badan sendiri. 😎 . . WhatsApp 019-9130102 . .
Biar tak hensem asal takda BAU 😁😁😁 .  Anda ada mengalami masalah² seperti dibawah? 👇👇👇 . . PELUH BERBAU..😔 KETIAK BERBAU..😔 KAKI BERBAU..😔 BADAN BERBAU ..😔 . . Jangan 😔😔😔😔lagi.. #celebritylass boleh menceriakan hari anda 😍  Untuk tempahan dan maklumat lanjut, klik link ini . Whatsapp 016-2908576 . #celebritylassshahalam #agendiperlukan #stokiscl #penghilangbaubadan #perfume #dropshipdiperlukan #ejendiperlukan #penghilangbaubadan #perfume #luluskkm #alternatifdeodorant #celebritylass #testimonicl #hilangbaubadan24jam #pakarhilangbaubadan #ketiakmasam #gym #wanita #cikgu #healthy #agentwanted#codshahalam
Tertekan dengan masalah bau badan dan kaki!? Atasi dengan celebritylass  Whatsapp su segera 0195555740  Kelebihan Celebritylass ✅Berkesan sepantas 3 saat ✅24 jam bebas bau ✅Antiseptik dan tidak melekit ✅Kompak dan mudah dibawa ✅Lulus KKM ✅Terbukti berkesan ✅Harga RM 33/pc  Cara penggunaan : 1. Sembur 3 - 5 kali pada anggota dikehendaki 2. Sapu dan ratakan 3. Bersihkan anggota dengan air 4. Guna 2 kali sehari  New packaging 20ML😘  #penghilangbaubadan #perfume #penghilangbaubadan #perfume #alternatifdeodorant #celebritylass #hilangbaubadan24jam
Tertekan dengan masalah bau badan dan kaki!? Atasi dengan celebritylass  Whatsapp su segera 0195555740  Kelebihan Celebritylass ✅Berkesan sepantas 3 saat ✅24 jam bebas bau ✅Antiseptik dan tidak melekit ✅Kompak dan mudah dibawa ✅Lulus KKM ✅Terbukti berkesan ✅Harga RM 33/pc  Cara penggunaan : 1. Sembur 3 - 5 kali pada anggota dikehendaki 2. Sapu dan ratakan 3. Bersihkan anggota dengan air 4. Guna 2 kali sehari  New packaging 20ML😘  #penghilangbaubadan #perfume #penghilangbaubadan #perfume #alternatifdeodorant #celebritylass #hilangbaubadan24jam
Tertekan dengan masalah bau badan dan kaki!? Atasi dengan celebritylass  Whatsapp su segera 0195555740  Kelebihan Celebritylass ✅Berkesan sepantas 3 saat ✅24 jam bebas bau ✅Antiseptik dan tidak melekit ✅Kompak dan mudah dibawa ✅Lulus KKM ✅Terbukti berkesan ✅Harga RM 33/pc  Cara penggunaan : 1. Sembur 3 - 5 kali pada anggota dikehendaki 2. Sapu dan ratakan 3. Bersihkan anggota dengan air 4. Guna 2 kali sehari  New packaging 20ML😘  #penghilangbaubadan #perfume #penghilangbaubadan #perfume #alternatifdeodorant #celebritylass #hilangbaubadan24jam
Mencari balik produk Celebritylass a.k.a CL ni 😍😍😍 . Alhamdulillah... Bila pakai CL, badan dah kurang berbau.. Dah rasa lebih yakin nak berjumpa dengan orang.. . Hidup pun tak lah stress sangat (sebab banyak lagi benda stress nak kena hadap 😝) . Anda dah mencuba CL ni? Click link di bio 👆 . . #rm33 #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #cl #pujaanhatikanda #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #paskal #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #yusufiskandar #yusufdance #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
#celebritylass?? . 🌸Pakar Hilang Bau Badan/Kaki/Ketiak. Sepantas 3 saat. 🌸100% bahan semulajadi. Sesuai untuk semua jenis kulit dan yang sensitif dengan deodoran. 🌸Boleh bawa solat. 🌸Alternatif deodoran anda. . .🌸Bersifat Antiseptik membasmi bakteria. 🌸Tidak menguningkan baju di bahagian ketiak. 🌸Boleh membuatkan bau minyak wangi anda kekal lebih lama. 🌸Dengan penggunaan yang konsisten dapat mencerahkan bawah lengan anda. . Tak percaya??haa kene cuba tu 😅 Click link di bio yaa.. . #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusufiskandar #bebasbaubadan #peluh #baubadan #pujaanhatikanda #terlajaklaris #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #produkbumiputera #luluskkm #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Alhamdulillah. Rezeki New Year 2019. . Selagi ada demand, selagi itulah saya akan bertahan 😄😄 . Nak dapatkan #celebritylass ? boleh terus hubungi saya 016-2908576 . 🔊*PROMOSI AKHIR TAHUN 2018*🔊 Buy 2 free 1 (*POSTAGE RM 7*) Buy 4 free 2 ( *FREE POSTAGE* ) Buy 6 free 3 ( *FREE POSTAGE* ) Buy 8 free 4 ( *FREE POSTAGE* ) Buy 10 free 5 ( *FREE POSTAGE* ) . Check your whatsapp for tracking no . #celebritylassshahalam #agendiperlukan #stokiscl #penghilangbaubadan #perfume #dropshipdiperlukan #ejendiperlukan #penghilangbaubadan #perfume #luluskkm #alternatifdeodorant #celebritylass #testimonicl #hilangbaubadan24jam #pakarhilangbaubadan #ketiakmasam #gym #wanita #cikgu #healthy #agentwanted#codshahalam
Nak cakap x berani...takut ada yang kecik hati..tapi x tahan bau badan bila berdekatan terpaksa tahan nafas....nak pengsan 😷 . Jangan risau...jom hadiahkan CelebrityLass kepada kesayangan anda semua..Bebas bau selama 24 jam wlaupun aktif berpeluh. . 100% bahan semulajadi & bebas bahan kimia..Tiada sebarang pantang larang @ effect..Produk Muslim Bumiputera 🤗 . Kelebihan CL : ✔bersifat bebas bau ✔bersifat antiseptik ✔meneutralkan air kotor yang melekat pd bdn ✔mencegah bau badan selama 24 jam ✔selamat digunakan ✔guna sekali sehari saja sebelum/selepas mandi ✔sesuai untuk semua peringkat umur . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #selafazcinta #pujaanhatikanda #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #peluhpeluhtakmasam
Selamat tahun baru 2019 sahabat semua.  Hari pertama masih bercuti lagi 😊 berhati2 yer sahabat semua ketika memandu dijalan raya.. . NAK PRODUK MENGHAPUS BAU SEPANTAS 3 SAAT...SAYA ADA PENYELESAIANNYA.. 😊 Gunakan CL secara konsisten memang lama kelamaan bau badan uols semakin berkurang tau... 'neutralize' omputih kata 😀😀 Bau badan dah kurang, tak payah dah pakai CL ni setiap hari.... pakai bila2 perlu shj... kan jimat tu 😎  Tak macam deodorant kan... ianya cuma 'cover' bau tu je... Tu pun nasiblah... kadang2 cubaan tak berjaya, baru tghari ketiak dah bau tengik 😝 . Setiap hari setiap kali lepas mandi pulak tu kena pakai deodorant ni..sebab dah terbiasa kan... tak pakai rasa tak confident..hmm... deodorant ni kalau tak cuci bersih2 masa mandi tu kulit boleh jadi kusam, berkerak, hitam sbb ianya bukan water based... kena sental gonyoh kuat2 baru tertanggal wax yg melekat kat kulit kita tu... lepas tu pulak deo ni boleh tinggalkan kesan kuning lagi kat baju...huh! Rosak baju2 kan 😏 . Jadi #alternatifdeodorant sekarang adalah produk CL ni la 😀😀.. Mana yg belum pernah try, meh order sebotol dulu dengan akak.. Dah try confirm jatuh cinta .... Berminat jom whatsspp kak sekarang . 💪011 28188340 💪011 28188340
Kuat Berpeluh?? . Tak selesa... Hilang keyakinan diri .. Meh cuba CelebrityLass, penghilang bau badan no 1 di Malaysia.. . Celebritylass : . ✅RM33 ✅20ml ✅Kegunaan 2 bulan ✅Harga Tak Termasuk Postage . Produk TERBAIK !!! cepat² cuba . Whatsapp 0132119748/ click link di bio ☝️ . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #trudolly #pujaanhatikanda #selafazcinta #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Dulu tengok jer iklan CL ni.. . Apa ke benda air biru ni..minah² CL beria promote . Aku ni dari dulu lagi guna deodorant..tak kisah laa tahan 4 jam pun..lepas tu bau pelik datang..Janji awal pagi aku fresh . TAPI... . Hari² nampak iklan CL . . Lepas mandi Sembur->gosok² kat ketiak, bawah lengan, celah² pelipat, kaki..sapu rata biar kering . Dah itu jer??..sekali sehari jer?? . Kalau peluh sebaldi pun dah x melekit? x belengas? Tak bau? . Biar benar?..ye itu lah CELEBRITY LASS !! 👍 . Sekarang dah jatuh cinta ❤❤❤ ✔Badan x berbau ✔Minyak wangi pun dah bau asli x bercampur bau badan ✔Naik bas konfiden je x payah terkepit² tangan ✔Dalam ofis selambe je buka kasut, bau dah pegi bersama CL !! . Kalau nak rasa bebas dari bau TENGIK ! MASAM ! BUSUK ! . Wah CL dah bersaiz poket.. Jom beli tekan ni  www.wasap.my/60192062152/CL . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
#assalamualaikum Selamat pagi dunia☺ #happymonday . Mulakan harimu dengan celebritylass..InsyaAllah kekal yakin tanpa gangguan bau badan.. Baru best nak buat aktiviti seharian. Biarpun berpeluh...yakinlah peluhmu tidak berbau 😄  Kekal Segar Sepanjang Hari !!! ✌️ . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #trudolly #pujaanhatikanda #selafazcinta #yusoffalqardawi #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #tiadakimia #terlajaklaris
✽ Berkesan untuk menghilangkan bau badan yang membunuh keselesaan anda . ❌Bukan deodorant. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ ❌Bukan perfume. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ . .✔‌‌ Ia adalah MASTER ODOURLESS. ‍‌‌‌‌‍‍ .✔‌‌ Ia meneutralkan bau badan anda. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ .✔‌‌ Ia menyahkan bau badan dgn mudah, cepat dan selamat. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ .✔‌‌ Ia menghilangkan masalah keseluruhan bau badan anda dalam masa 3 saat ! . ★ Guna sekali sehari sahaja sebelum / selepas mandi. . ★ Sesuai untuk semua peringkat umur. . #clhilangkanbaubadan #clelf #celebritylass #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #pujaanhatikanda #selafazcinta #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #produkbumiputera #luluskkm #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #repeatorder
MALU LA PENGANTIN, BERSANDING BAU MASAM .. Bila buat kenduri kawin, semua persiapan kena buat. Memang berpeluh la ketiak kan. Dari pagi nak melayan tetamu sampai habis majlis. Macam² bau la keluar dari badan ni. . . TAK PERLU MALU LAGI. Sembur spray CL je kat bahagian berbau. . Bau masam tadi akan HILANG SERTA MERTA. Nak layan tetamu, selfi dengan kawan² pun dah tak risau. BEBAS bau badan 24 jam. .. Cara penggunaan CL yang sangat MUDAH:  1. Sembur 3-5 kali pada kawasan yang dikehendaki. 2. Sapu dan ratakan. 3. Bilas kawasan tersebut dengan air. 4. Guna 2 kali sehari, yang diinginkan. . Jangan ragu² lagi tau! Jom grab sebotol hari ni! . 👉P/S : pakai CL selepas mandi pun boleh ✌️ . #clhilangkanbaubadan #clelf #celebritylass #kahwin #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #khaibahar #pujaanhatikanda #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #produkbumiputera #luluskkm #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #terlajaklaris
"KEJAP JE HILANG BAU BADAN!" STRESS BERTAHUN kerana BAU BADAN BUSUK selesai dengan #celebritylass.. Manalah tak terbaik produk INI. 🌼😘 ✔ Tanpa bahan kimia ✔ Tanpa alkohol ✔ Ada kelulusan KKM ✔ Produk keluaran melayu bumiputera ✔ 3 tahun dipasaran  WHATSAPP 0133282699 WHATSAPP 0133282699 HANYA RM33/20ML  #celebritylass #pakarnyahbaubadan #clelf #baukaki #bauketiak #ketiakgelap #ketiakhitam #tanpabahankimia #tanpalkohol #celebritylassmelaka #sayajual #cod #poslaju #fitnessmalaysia #zumba #bazaarpaknil #promosi #dropshipdiperlukan #ejendiperlukan #stokisdiperlukan #alternatifdeodorant #instashopmalaysia #malaysian #kualalumpur #sukan #zumba #gym #wanita #cikgu #healthy
Alhamdulillah..suka dengan kesan CL ...nak jadi agen terus 😊😇 . . Kalau ada yang bertanya, produk apa yang berkesan untuk menggantikan deodorant? . Saya jawab #celebritylass. . KENAPA?  Sebab saya sendiri dah jadi salah seorang dari testimoni CL . Hanya orang yang ada masalah ketiak melekit, gatal, berbau je yang rasa CL ni betul² BERBALOI sebab KAMI DAH BEBAS BAU DAN YAKIN 24 JAM. . #celebritylass  Hilangkan Bau Badan Sepantas 3saat ~ bukan deodorant ~ bukan perfume ~ bukan krim ~ bukan sabun . Membantu MENGHILANGKAN kesan bau badan yang kurang menyenangkan dengan pantas. . Bersifat ANTISEPTIK. . MENCERAHKAN kulit terutama di bahagian pelipat badan. . MENEUTRALKAN air kotor yang melekat di badan. . Mampu mengekalkan badan BEBAS bau selama 24 jam. . Boleh juga untuk menghilangkan bau kaki yang masam. . Celebritylass juga ADALAH YANG TERBAIK kerana Terdapat INOVASI EKSTRAK SEMULA JADI YANG BERKESAN . 👍TAWAS PREMIUM 👍PATI MAWAR 👍GABUNGAN PATI HERBA 👍AIR SULING . . Bermasalah dengan bau badan? Saya boleh membantu . Click link dio bio . #celebritylassputrajaya #ayer8 #putrajaya #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #pujaanhatikanda #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #tawas
Ramai yang sebenarnya tidak mengaku ada masalah bau badan.. . Tapi mereka pakai deodoran, kenapa ya? Bila tanya kenapa awak pakai deodoran..Jawapan, nanti ketiak masam . Maknanya memang ada masalah bau lah kan..Cuma sekarang ni cover bau dengan deodoran..Cuba tak pakai, mesti orang sebelah lari bila awak angkat tangan . Kalau awak pakai Celebritylass..Awak tak perlu deodoran lagi..Seharian ketiak takde bau..JANGAN percaya cakap saya selagi awak tak cuba . WhatsApp ke 013-2119748 @ click je link di bio ☝ Consultant Pakar Nyah Bau Badan . #sayajualonline #trustedseller #ruangrezekihanania #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #pujaanhatikanda #selafazcinta #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
. 💕💕💕💕💕💕 Assalamualaikum. Salam Khamis. 😘😘😘 . . CL adalah Alternatif Deoorant biasa anda. Kekal yakin bebas bau sepanjang hari. 😄😄😄 . . WhatsApp 019-9130102 . .
keistimewaan Celebritylass 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 . 💐 Boleh disapu satu badan (ketiak/ leher/ celah pelipat/kaki) kecuali muka, kepala & alat suli. 💐 Meneutralkan bau & air kotor peluh, walaupun mandi peluh, badan tetap tak berbau😍. 💐 Mencerahkan kulit bawah lengan dengan penggunaan yang konsisten 💐 Tidak merosakkan baju atau meninggalkan kesan keras pada baju (Celebritylass tiada kandungan lilin/wax tau) .💐 Bersifat antiseptik dan perlindungan dari jangkitan kuman . . 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 Kelebihan Celebritylass 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 💐 Boleh dibawa solat, ibadah umrah & haji kerana bersifat tak berbau 💐 Dari seawal umur 5 tahun hingga ke tua, laki & perempuan boleh gunakannya .💐 Tak perlu pakai deodorant! Dan mewangikan lagi perfume anda lagi 💐 Ofcourse, kami adalah produk muslim, halal & berdaftar dengan KKM . .  Jadi, apa tunggu lagi.  Jangan stress² tau Jangan sampai kawan sebelah dapat kesan bau kita 😂 Jangan sampai orang mengata kita atau anak² kita belakang²😌 Jangan sampai putus saf masa solat!😭 Ayuh kembalikan keyakinan kita walaupun peluh berjurai² satu hari!  Whatsapp 011-35352908 Whatsapp 011-35352908 Whatsapp 011-35352908 . Untuk pengetahuan Tuan/Puan saya ada buat, 🔊*PROMOSI AKHIR TAHUN 2018*🔊 Buy 2 free 1 (*POSTAGE RM 7*) Buy 4 free 2 ( *FREE POSTAGE* ) Buy 6 free 3 ( *FREE POSTAGE* ) Buy 8 free 4 ( *FREE POSTAGE* ) Buy 10 free 5 ( *FREE POSTAGE* ) .  PROMOSI HANYA DI SINI 011-35352908 ( Aliff )😊 . #celebritylassshahalam #agendiperlukan #stokiscl #penghilangbaubadan #perfume #dropshipdiperlukan #ejendiperlukan #penghilangbaubadan #perfume #luluskkm #alternatifdeodorant #celebritylass #testimonicl #hilangbaubadan24jam #pakarhilangbaubadan #ketiakmasam #gym #wanita #cikgu #healthy #agentwanted#codshahalam
Nak cakap x berani...takut ada yang kecik hati..tapi x tahan bau badan bila berdekatan terpaksa tahan nafas....nak pengsan 😷 . Jangan risau...jom hadiahkan CelebrityLass kepada kesayangan anda semua..Bebas bau selama 24 jam wlaupun aktif berpeluh. . 100% bahan semulajadi & bebas bahan kimia..Tiada sebarang pantang larang @ effect..Produk Muslim Bumiputera 🤗 . Kelebihan CL : ✔bersifat bebas bau ✔bersifat antiseptik ✔meneutralkan air kotor yang melekat pd bdn ✔mencegah bau badan selama 24 jam ✔selamat digunakan ✔guna sekali sehari saja sebelum/selepas mandi ✔sesuai untuk semua peringkat umur . 1 botol RM33 (exc pos) 3 botol RM90 . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #selafazcinta #pujaanhatikanda #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
. 🌸🌸🌸🌸🌸🌸 Assalamualaikum. Salam Rabu.. 😘😘😘 . Masih tercari-cari Produk Muslim yang boleh menghilangkan  bau badan? Ahaaa ! mesti risaukan bila nak guna Produk yang kebanyakannya bukan buatan Muslim. Bau badan menyebabkan kita berasa tidak selesa dan kurang keyakinan untuk bergaul dengan orang lain. 😐 . Hanya dengan menggunakan spray CL. Masalah bau badan anda dapat diselesaikan dengan MUDAH, CEPAT dan SELAMAT. 😉 . Spray CL dirumus khas sebagai Alternatif Deodorant bagi menghilangkan bau badan. Anda bebas daripada bau badan sehingga 24Jam. Sudah 4  Tahun berada di pasaran dan menjadi pilihan utama rakyat Malaysia. 😍👏👏👏 . . Cara penggunaan CL yang sangat MUDAH:  1. Sembur 3-5 kali pada kawasan yang dikehendaki. 2. Sapu dan ratakan. 3. Bilas kawasan tersebut dengan air. 4. Guna 2 kali sehari, seperti yang diinginkan mengikut keperluan individu masing-masing. 😊😊😊 . . WhatsApp 019-9130102 . .
-  Terlupa pakai deodorant masih tak berbau!  Bestkan kalau dah siap² pakai Celebritylass. Terlupa deodorant ke perfume ke..takda hal lah  nak order? whatsapp sis cepat k sebelum orang perasan bau ketiak tu..ooppss 🙈☠️ . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Siapa ada masalah ini 👇👇👇 . 😭badan berbau? 😭ketiak berbau? 😭kaki berbau? . Gunalah CELEBRITYLASS untuk membantu anda menghilangkan bau yang serba tidak kena. . Dengan menggunakan 2-3 semburan CELEBRITYLASS mampu membuatkan bau hilang sehingga 24 jam . Tidak perlu risau lagi rasa melekit deodorant di ketiak . Tidak perlu lagi sembur pelbagai jenis pewangi untuk menghilangkan bau badan . Tidak perlu risau lagi bau kaki anda ketika membuka kasut . CELEBRITYLASS: 👎🏿bukan deodorant 👎🏿bukan pewangi 👍cecair penghilang bau badan . Pening dengan masalah bau badan anda? . . Click link di bio sekarang !!!! 1 kotak RM33 (exc postage) 20ml . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #ketiakmasam
Ku fikirkan bau sisa makanan, Sekali ketiak busuk .  Abang-abang, kakak-kakak, adik-adik jangan malu kalau kita nak hilangkan bau badan .  Tapi jangan tanya kenapa orang sekeliling kita tidak mahu dekat sebab bau badan . Ayuh @celebritylass_shahalam mampu menyelesaikan masalah anda . Untuk pengetahuan Tuan/Puan saya ada buat, 🔊*PROMOSI AKHIR TAHUN 2018*🔊 Buy 2 free 1 (*POSTAGE RM 7*) Buy 4 free 2 ( *FREE POSTAGE* ) Buy 6 free 3 ( *FREE POSTAGE* ) Buy 8 free 4 ( *FREE POSTAGE* ) Buy 10 free 5 ( *FREE POSTAGE* ) .  PROMOSI HANYA DI SINI 011-35352908 ( Aliff )😊 . #celebritylassshahalam #agendiperlukan #stokiscl #penghilangbaubadan #perfume #dropshipdiperlukan #ejendiperlukan #penghilangbaubadan #perfume #luluskkm #alternatifdeodorant #celebritylass #testimonicl #hilangbaubadan24jam #pakarhilangbaubadan #ketiakmasam #gym #wanita #cikgu #healthy #agentwanted#codshahalam
Alhamdulillah. Antara feedback customer . *SELESA WALAUPUN BERPELUH* . Untuk pengetahuan Tuan/Puan @celebritylass_shahalam ada buat, . 🔊*PROMOSI AKHIR TAHUN 2018*🔊 Buy 2 free 1 (*POSTAGE RM 7*) Buy 4 free 2 ( *FREE POSTAGE* ) Buy 6 free 3 ( *FREE POSTAGE* ) Buy 8 free 4 ( *FREE POSTAGE* ) Buy 10 free 5 ( *FREE POSTAGE* ) .  PROMOSI HANYA DI SINI 011-35352908 ( Aliff )😊 .  Klik link whatsapp di bio . #celebritylassshahalam #agendiperlukan #stokiscl #penghilangbaubadan #perfume #dropshipdiperlukan #ejendiperlukan #penghilangbaubadan #perfume #luluskkm #alternatifdeodorant #celebritylass #testimonicl #hilangbaubadan24jam #pakarhilangbaubadan #ketiakmasam #gym #wanita #cikgu #healthy #agentwanted#codshahalam
Everyday is a new BEGINING . selamat pagi ^_^ #happymonday 🤩 . Moga hari ini anda bertambah bersemangat nak memulakan hari. . Jangan lupa sapu CL di pagi hari  24jam perlindungan tiada bau badan  CelebrityLass Kerana dirimu begitu harumm . . #assalamualaikum #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #pujaanhatikanda #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #terlajaklaris
Celebritylass (CL): 🌟 Bukan minyak wangi 🌟 Bukan ubat 🌟 Bukan sabun  Celebritylass (CL) adalah: 👉 Alternatif Deodorant Pengganti deodorant sedia ada yang anda guna  Cara penggunaan CL yang sangat MUDAH:  1. Sembur 3-5 kali pada kawasan yang dikehendaki. 2. Sapu dan ratakan. 3. Bilas kawasan tersebut dengan air. 4. Guna 2 kali sehari, seperti yang diinginkan mengikut keperluan individu masing². . . WhatsApp 0133282699 . . #inacelebritylass #clelf #clgoactiv #celebritylass #alternatifdeodorant #bebasbaubadan #hilangkanbaubadan #produkbumiputera #luluskkm #jimat #murah #promosi #peluh #aktive #sukan #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #love #lotsoflove #popular #celebritylassmurah #celebritylassmelaka #terapiinstagram #ajimaura #whatsapp0133282699 . .
😀😀😀 . 🆑Celebritylass🆑 . ✂Bukan deodorant ✂Bukan Perfume ✂Bukan Roll-On . 😀 Celebritylass adalah produk gantian deodorant biasa di pasaran 😀 Pakar hilangkan bau badan sepantas 3 saat 😀 Sangat sesuai bagi mereka yang alah pada deodorant biasa. . 💕 Inovasi ekstrak semulajadi yang berkesan . 🌹 Pati Mawar 🍃 Gabungan Pati Herba 💎 Tawas Premium 💧 Air Suling . . 🍀100% semulajadi 🍀Selamat diguna . ✔ 20 ml  Whatsapp 0133282699 . #celebritylass #clelf #alternatifdeodorant #gantideodorant #bebasbaubadan  #peluh #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #onlinebusiness #erezeki #eusahawan #wanita #uitm #unisza #love #happy #lotsoflove #syukurselalu #terapiinstagram #ajimaura #assalamualaikum #onlineshoppingmalaysia #sayajual
Tima kasih yang order CelebrityLass ..moga selamat sampai ke destinasi 🤗 . Kalau korang nak rasa bebas dari bau TENGIK ! MASAM ! BUSUK bila berpeluh...Pilih lah CL sebagai teman anda 🤩 . Click link di bio..sekarang!!! . .. RM33 sekotak (20ml) Exc Pos . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #bebasbaubadan #peluh #giveaway #baubadan #clgoactiv #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #putrajaya #ayer8 #rabu #tawas #ketiakmasam
✽ Celebrity Lass ✽ ●●●●●●●●●●●●● . . .Berkesan untuk menghilangkan bau badan yang membunuh keselesaan anda . .❌Bukan deodorant. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ ❌Bukan perfume. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ . .✔‌‌ Ia adalah MASTER ODOURLESS. ‍‌‌‌‌‍‍ .✔‌‌ Ia meneutralkan bau badan anda. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ .✔‌‌ Ia menyahkan bau badan dengan mudah, cepat dan selamat. ‍‌‌‌‌‍‍‌‌‌‌ .✔‌‌ Ia menghilangkan masalah keseluruhan bau badan anda dalam masa 3 saat ! . . ★ Guna sekali sehari sahaja sebelum / selepas mandi. . ★ Sesuai untuk semua peringkat umur. . #salamjumaat 🤗 . #clhilangkanbaubadan #clelf #celebritylass #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #pujaanhatikanda #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #produkbumiputera #luluskkm #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
2 KALI PAKAI TANPA DEODORANT, BAU YANG TAK ENAK HILANG 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻 🔥Ramai yang bertanya, lepas pakai CL boleh tak nak pakai deodorant lagi??? 🔥Hmmm. Kebanyakan yang nak gunakan CL ni sebab nak elak dari pakai deodorant yang melekit dan mengeraskan bawah lengan baju tu tau 😉 🔥So bila dah pakai CL ni tak perlu pakai deodorant dah tau 😊😊😊 Nak cuba? jom whatsapp saya sekarang untuk dapatkan CL dengan harga promosi +6013-3282699  #nomoredeodorant #penggantideodoran #bebasbahankimia #herba #bahansemulajadi #onlineseller #igshopmalaysiamurah #instajual #instalike #dropshipwanted #dropshipdiperlukan #ejendiperlukan #stokisdiperlukan #perfume #alternatifdeodorant #masterodourless #celebritylass #celebritylassmelaka #zumba #gym #wanita #cikgu #healthy
😀😀😀 . 🆑Celebritylass🆑 . ✂Bukan deodorant ✂Bukan Perfume ✂Bukan Roll-On . 😀 Celebritylass adalah produk gantian deodorant biasa di pasaran 😀 Pakar hilangkan bau badan sepantas 3 saat 😀 Sangat sesuai bagi mereka yang alah pada deodorant biasa. . 💕 Inovasi ekstrak semulajadi yang berkesan . 🌹 Pati Mawar 🍃 Gabungan Pati Herba 💎 Tawas Premium 💧 Air Suling . . 🍀100% semulajadi 🍀Selamat diguna . ✔ 20 ml  Whatsapp 0133282699 . #celebritylass #clelf #alternatifdeodorant #gantideodorant #bebasbaubadan  #peluh #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #onlinebusiness #erezeki #eusahawan #wanita #uitm #unisza #love #happy #lotsoflove #syukurselalu #terapiinstagram #ajimaura #assalamualaikum #onlineshoppingmalaysia #sayajual
Alhamdulillah rezeki di pagi hari. COD @celebritylass_shahalam 🏎 .  Kami ada buat PROMOSI AKHIR TAHUN🔊 . Sesiapa mahu harga promosi boleh klik link whatsapp di bio . Cepat-cepat grab PROMOSI AKHIR TAHUN SEBELUM BERAKHIR . #celebritylassshahalam #agendiperlukan #stokiscl #penghilangbaubadan #perfume #dropshipdiperlukan #ejendiperlukan #penghilangbaubadan #perfume #luluskkm #alternatifdeodorant #celebritylass #testimonicl #hilangbaubadan24jam #pakarhilangbaubadan #ketiakmasam #gym #wanita #cikgu #healthy #agentwanted#codshahalam
Dah biasa guna deodorant? Tapi masih berbau?  Usah zalimi diri sendiri...Celebritylass kan ada !  Pilihan di tangan anda..Nak kekal berbau badan dan berdaki Atau sebaliknya . . CL memang best ..x risau dah pasal BAU . Info Lanjut..click link di bio . . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #trudolly #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Produk Berkualiti Buatan Malaysia...Telah diuji 2 tahun sebelum dipasarkan.. . .Dengan adanya CelebrityLass... Anda dah x perlu malu, segan, risau bila berhadapan dengan orang.. . Dengan CL..24 jam kekal yakin...bebas bau badan 👍👍 . ✔Bersifat antiseptik ✔Bersifat bebas bau ✔Berkesan sepantas 3 saat . 1 kotak RM 40 3 kotak RM 90 . . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
. 💕💕💕💕💕💕 Assalamualaikum. Selamat berhujung minggu. 😘😘😘 . ~ TESTIMONI PENGGUNA ~ . Alhamdulillah, antara feedback pengguna yang kami terima. 2 tahun dah tak pakai deodorant. Ye, CL adalah alternatif deodorant. Haa, sekali try mesti dah tak boleh hidup tanpa CL ni sebab best sangat mcm spray air je tapi kesan dia perghh 24jam hilang bau badan tu 😁😆 . . . === KELEBIHAN CL: === . . 1.  Menghilangkan bau di bahagian badan sepantas 3 saat dengan penggunaan yang konsisten. 2.  Badan bebas daripada bau sehingga 24 jam. 3.  Bersifat antiseptik dan dapat menghalang pembiakan bakteria. 4.  Tidak ada rasa melekit. 5.  Boleh diguna di seluruh bahagian luar tubuh seperti tangan, dada, ketiak, kaki dan pelipat kulit kecuali bahagian sensitif seperti kawasan muka termasuk mata, alat sulit dan kawasan luka. 6.  Tiada lagi masalah kekotoran di bahagian bawah lengan baju. 7.  Lebih jimat kerana 1 botol boleh 3-4 minggu. 8.  Boleh dikongsi seisi keluarga atau bersama orang tersayang. 9.  Sesuai dipakai oleh setiap lapisan umur (kecuali bayi) tanpa mengira jantina. 10.  Mudah dibawa ke mana sahaja.  11.  Lebih yakin untuk bersosial dengan rakan dan orang ramai. . . WhatsApp 019-9130102 . .
. 🌸🌸🌸🌸🌸🌸 Assalamualaikum. Selamat berhujung minggu. 😘😘😘 . ~ TESTIMONI PENGGUNA ~ . Sebelum ni fobia nak beli baju putih, sebab nanti kat bahagian ketiak tu lama² jadi color kuning. Basuh pun susah nak hilang. Haa sekarang tak payah dah guna deodorant, spray CL je kat kulit sebelum mandi. So,  problem kesan kotor kat baju dah settle 😁😆 . . WhatsApp 019-9130102 . .
. 🌻🌻🌻🌻🌻🌻 Assalamualaikum. Selamat berhujung minggu. 😘😘😘 . ~ TESTIMONI PENGGUNA ~ . CL adalah produk alternatif ganti deodorant yang biasa anda guna. Penggunaan yang berterusan, anda boleh rasai perubahannya . === KELEBIHAN CL: === . 1.  Menghilangkan bau di bahagian badan sepantas 3 saat dengan penggunaan yang konsisten. 2.  Badan bebas daripada bau sehingga 24 jam. 3.  Bersifat antiseptik dan dapat menghalang pembiakan bakteria. 4.  Tidak ada rasa melekit. 5.  Boleh diguna di seluruh bahagian luar tubuh seperti tangan, dada, ketiak, kaki dan pelipat kulit kecuali bahagian sensitif seperti kawasan muka termasuk mata, alat sulit dan kawasan luka. 6.  Tiada lagi masalah kekotoran di bahagian bawah lengan baju. 7.  Lebih jimat kerana 1 botol boleh 3-4 minggu. 8.  Boleh dikongsi seisi keluarga atau bersama orang tersayang. 9.  Sesuai dipakai oleh setiap lapisan umur (kecuali bayi) tanpa mengira jantina. 10.  Mudah dibawa ke mana sahaja. 11.  Lebih yakin untuk bersosial dengan rakan dan orang ramai. . . WhatsApp 019-9130102 . .
Celebritylass Ni Bukan Deodorant Biasa.  Ia Lebih Kepada Merawat Bau Badan Di Badan Yang Masam Tu.  Normally Badan Anda Akan Bebas Bau Selepas Memakai CL Dan Ada Juga Sampai Seminggu.  Hihihihi Power tak. ? Ofcos La Power Beb 😉  Wasap:013-2083239  #celebritylass #celebritylassmalaysia #stokiscelebritylassperlis #baubawang #baubadan  #baubadanhilang #baukari #hilangbaubadan #hilangbaukaki #bauketiak #ketiakmasam  #nodeodorant #noperfume #ejendiperlukan #dropshipwanted #ejenwanted  #clelf #celebritylass#dropshipdiperlukan #alternatifdeodorant #clteammarsha
Assalamualaikum #salamjumaat . Usah biarkan hidup anda diselubungi bau badan sendiri !!! 😣 . CL sesuai untuk LELAKI & PEREMPUAN . . Produk Hilang Bau Badan Pertama di Malaysia . ❌Bukan deodorant ❌Bukan minyak wangi . Nak Cuba??..just click link di bio 😊 . #tawas #clelf #celebritylass #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #isteribukanuntukdisewa #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #instashop #bazaarpaknil #shopping #produkbumiputera #luluskkm #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #ketiakbusuk
#celebritylass Membantu menghilangkan bau badan dan melindungi anda dari bau badan 24 jam. . -> Kekal Yakin -> Kekal Segar -> Kekal Bebas Bau . "Tak Guna Wajah Cantik & Hensem Kalau Badan ada BAU" . 👍Celebritylass penghilang bau badan sepantas 3 saat ❗❗ . Packaging baru (20ml) RM 33 (exc pos) . #celebritylassputrajaya #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Dulu tengok jer iklan CL ni.. . Apa ke benda air biru ni..minah² CL beria promote . Aku ni dari dulu lagi guna deodorant..tak kisah laa tahan 4 jam pun..lepas tu bau pelik datang..Janji awal pagi aku fresh . TAPI... . Hari-hari nampk iklan CL . Picit ->gosok² kat ketiak, bawah lengan, celah² pelipat..Tunggu seminit kering..Bilas !! . Dah itu jer??..sekali shari jer?? . Kalau peluh sebaldi pn dh x melekit?x belengas? Tak bau? . Biar benar?..ye itu lah CELEBRITY LASS !! 👍 . Sekarang dah jatuh cinta ❤❤❤ ✔Badan x berbau ✔Minyak wangi pun dah bau asli x bercampur bau badan ✔Naik bas konfiden je x payah terkepit² tangan ✔Dalam ofis selambe je buka kasut, bau dah pegi bersama CL !! . Kalau nak rasa bebas dari bau TENGIK ! MASAM ! BUSUK ! . . Click link di bio..sekarang!!! . .. . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm#produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf#alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia#bukandeodarant #bebasbaubadan #peluh#giveaway #baubadan #clgoactiv #travel#kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram#ajimaura #gantideodorant #putrajaya #merdeka#ayer8 #salamjumaat #tawas
Oooo...masih ragu-ragu nak gunakan CL yer.. Nahhhh... kami berikan no KKM ni menandakan produk kami juga punya kelulusan 😊 . Ubat ketiak korang pakai tu ada No.KKM tak? Ada? Hmmm. . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant  #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #nokkm #kkm
Selamat bekerja tanpa badan berbau sampai ke petang 😆😄 Bau Badan Musuh Utama Paling Dekat? Selamatkan Dirimu Dari Badan Berbau . Kini, adanya #celebritylass penghilang bau badan mampu buatkan diri kita kekal kering dan selesa serta bebas dari bau badan . Hanya SPRAY , GOSOK , BILAS Sepantas 3 saat Bau hilang . Tak sabar nak bebas bau badan? Whatsapp 013-2119748 . . #celebritylassputrajaya #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Dah habis waktu kerja, mesti nak cepat sampai rumah kannn..Tapiiii.... . Pening mesti pening kalau terperangkap dalam lif cam ini..kesian orang sekeliling tak tertahan dek hidung menahan bau kan..? kesian lagi empunya badan..tak sedar badan berbau.. . Untuk mendapatkan keyakinan diri dan sentiasa segar dan wangi pakailah penyahbau badan .. celebritylass boleh membantu menyelesaikan masalah ini..ianya cepat dan mudah di pakai dan tidak melekit apabila berpeluh. . Tak rugi membeli..ia satu pelaburan yang berbaloi tahan 2 bulan tu untuk seorang yang memakai.  Cecepat wassap utk harga promo 013-2119748 . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #pujaanhatikanda #yusufiskandar #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
KENA FAHAM ✋✋✋ . . . . . Ramai yang tanya..Kenapa masih berpeluh selepas guna CL ? . . . Jawapannya:- . .  CL untuk hilangkan BAU peluh..bukan hentikan dari berpeluh..Tak berpeluh kang masalah lain plak kan ;) 😆😉😃 . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
. .🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 DAH NAK KAWEN DAH 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 .  Ada seorang hamba Allah ni mohon dibantu.  Risau lagi sebulan nak ke jinjang pelamin . ✔Malu ada. ✔Risau ada. ✔Tak confident pun ya.  Deodorant digunakan tidak membantu.  Scrub juga tidak membantu.  Tak mahu masalah bau badannya berpanjangan. Bukan persediaan utk raja sehari ja. Tapi utk pasangan sejiwa selamanya.  Mestilah kena jaga kan?  Beliau bertanya, betul2 menjadi ke Celebrity Lass ni?  Saya jawab ; jangan percaya cakap saya sehingga anda cuba sendiri.  Sungguh saya mahu BANTU anda atasi masalah bau badan.  Full Pack & Trial Pack ready Stok  Produk Hilang Bau Badan 1st In Malaysia . --Celebrity lass-- . ✘ BUKAN deodorant ✘ BUKAN minyak wangi  5 KELEBIHAN Produk ---- ►Badan akan kekal COOL & FRESH walaupun 24 jam TAK mandi ►Tidak ada rasa melekit di Ketiak ► Lebih Yakin berhadapan dgn kawan. ► Lebih JIMAT .► Tiada Lagi masalah baju di ketiak kekuningan . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #khaibahar #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant
Berbaloi ke #celebritylass ni untuk anda? . Berbaloi ke RM 75 (50ml) tahan sampai 90 hari?.. . Berbaloi ke siap boleh berkongsi 1 keluarga CL ni? . Berbaloi ke badan yang selalu bau masam bila berpeluh dah takde bau masam? . Berbaloi ke rasa yakin bila berada disekeliling orang ramai? . So, berbaloi ke CelebrityLass nih??.. . Dengan CelebrityLass 24 jam anda bebas bau badan ✔Bersifat antiseptik ✔Bersifat bebas bau ✔Berkesan sepantas 3 saat .  #celebritylassputrajaya #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #cl #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #pujaanhatikanda #selafazcinta #kankukejarcintakamu #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #yusufiskandar #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant #ayer8 #putrajaya
Dulu tgk jer iklan CL ni.. . Apa ke benda air biru ni..minah² CL beria promote . Aku ni dari dulu lagi guna deodorant..tak kisah laa tahan 4 jam pun..lps tu bau pelik dtg..Janji awal pagi aku fresh . TAPI... . Hari2 nmpk iklan CL . Picit ->gosok2 kt ketiak, bwh lengan, celah2 pelipat..Tunggu seminit kering..Bilas !! . Dah itu jer??..sekali shari jer?? . Kalau peluh sebaldi pn dh x melekit?x belengas? Tak bau? . Biar benar?..ye itu lah CELEBRITY LASS !! 👍 . Sekarang dah jatuh cinta ❤❤❤ ✔Badan x berbau ✔Minyak wangi pun dah bau asli x bercampur bau badan ✔Naik bas konfiden je x payah terkepit² tangan ✔Dalam ofis selambe je buka kasut, bau dah pegi bersama CL !! . Kalau nak rasa bebas dari bau TENGIK ! MASAM ! BUSUK ! . . Boleh whatsapp 📲 0132119748 / click link di bio . . #celebritylass #penghilangbaubadan #luluskkm #produkbumiputera #clhilangkanbaubadan #clelf #alternatifdeodorant #hilangbaubadan #bebaskimia #bukandeodarant #olicandy #yusoffalqardawi #bebasbaubadan #peluh #baubadan #clgoactiv #aktif #sukan #travel #kakitravel #igshop #bazaarpaknil #terapiinstagram #ajimaura #gantideodorant

Loading