Picdeer logo Browse Instagram content with Picdeer

Awan Biru

Instagram photos and videos at Awan Biru

Do your best and stay safe ❤️✈️
she sweet but a little bit psycho na na na nayayeee
Anak jantan xde halkum, assalamualaikum. 🍁
Lembah Kesepian - @haqiemrusli98_ . feeling tak boleh bawak bincang ni....😂 nak panjang sikit dkat Twitter🐦🐦 #malaysongcover #malaycover #mycovernation #piscover
Luangkan waktu tuk bahagia ... #koncocilik #koncodolanan #2010 #bestfriends #goodday 📸@ahmadburhanuddin07
chill chill bro🕺✨
Buatlah dirimu sederhana mungkin.namun mampu membuat org lain melihat terpikat oleh mu#😉😉
Rencanakan kerjamu dan kerjakan rencanamu.
Kesabaran memang berat dan sabar itu tiada batas... #berusahabaik#tembokabuabu#berdiri#salingmengingatkan#damai#tenang#
💙💫🦅
can live without love?  #bucin #kalikali
Teh batu :v
Jatuh? Biarlah.. Setidaknya kamu sudah selangkah lebih maju,dan tau akan rasanya gagal dan mencoba lagi. Bukan seperti mereka yang hanya terkilir, kemudian mundur dan memilih untuk mengobati luka. Simpan rasa takutmu. Simpan rasa ragumu. Ingat, you are the best:) #lfl💛
1 Eid🎉✨.
Selamat berbuka💜💙 #kakifly  #kakilajak  #pengayuh2roda  #flyorstayhome
Awan tak sekekalnya biru💙,kdangkala awan bertukar warna🖤,begitu jugalah dngan hati manusia boleh berubah bila ii masa shaja💖
qasemsayo
05/12/19 ~ ☁️ Mungkin ini semua adalah suatu perjalanan yang harus aku tempuhi dan hadapi dengan kesabaran dan ketabahan tanpa merungut dan mengeluh. ☁️ Supaya aku lebih mengerti dan memahami erti sebuah pengorbanan dan usaha seseorang itu terhadap sesuatu tanpa berputus asa demi mengapai dan mengecapi apa yang diingini itu. ☁️ Janganlah aku menjadi lemah semangat dan berpatah balik pada titik yang terdahulu agar aku tidak menjadi aku yang dulu yang penuh dengan kedegilan dan keegoan yang dapat meroboh dan meruntuhkan masa hadapan aku. ~ m.z
sejatinya,jodoh itu dijemput bukan hanya ditunggu,karena terkadang cinta tak butuh alasan tapi balasan..... #instamoment #sky #dusk #blue #wide #lgv30 #gcam #photooftheday
Indah pada Waktunya...
bukan senang nak senang dan dari susah usahalah sehingga temui senang ! 🌻
Aku adalah penikmat pagi,siang,sore,senja,malam:)
Back home 🏠
tidak usah repot memikirkan untuk membalas dendam. cukup maafkan , sebab memaafkan adalah pembalasan terbaik 😇
Percayalah wanita yang baik akan mendapatkan lelaki yang baik pula maka dari itu mari kita perbaiki bersama👍 #citraland #berubahlebihbaik #milenial #anakmuda #beranimaju #memperbaikidiri #jambikreatif #jambibisa#anakhitskekinian #hijabers #hijabfashion #hijabku #hijabs
🕶🥾🕶 #1april2019 #jodohlalu
💫
Orang Johor memang tak pernah cukup dengan garam yang sudah kami bekalkan sebelum ni ⚡️🔥✊🏻 Barang baik masuk lagi ke Johor, kali ni di JB Rare.  Alamat : 23A Jalan Kebudayaan 1A, Taman Universiti, 81300, Skudai, Johor.  #vaporianrules #wedosalt #terbangtinggi #kembali
Mengapa awan selalu bergerombol?karena ia sadar,ia tak mampu menghiasi langit bila sendirian ☺  #awanbiru#awan #awanpotret#keindahanalamsemesta#pesonaalam#alamindonesia#alamsemesta
Forget the past, and play the future
ops🤤💙
Zass💃🏼⚡️
OPTIMIS !!! Dadi “
BISMILAH... My Projec.. Jalan Awan Biru,Taman Yarl OUG.  KUALA LUMPUR.
"Selamat hari batik"
yanarazak_
"Biarkan senyuman menjadi kebiasaan dlm hidup kita"
Muka bile cuti dah habis 🙁.
Untuk ape yang aku impikan selama INI...
aisyah_ashari
Day 150 : I googled about flying with a 3-month-old and was glad to find out that it’s the ideal age to travel. I forgot that we would be flying again with a 5-month-old 😀
💙
Nyaopo pit 😂
“Aku cari ketenangan di atas, rupanya ia ada di bawah... di tempat aku sujud”
sorayess_
Some early morning rantings.. 18.8.18 Hospital
Blessed 👱🏻‍♀️😊💜💋 . #diarysiyak #happy21 #liker #happiness #birthdaygirl
Apa yang berbeda dari langit? Yaitu ketika kamu memandangnya, kamu akan melihat, bebanmu menyusut dua kali lipat.
Fuuuhhhh....Selamat Malam T•A•K•D•I•R  #selamatmalam  #takdir
Masa berlalu dengan pantas💨
🔹 Bukan Berjanji Untuk Tidak Saling Menyakiti, Tetapi Berjanji Untuk Tetap Bertahan Ketika Salah Satu Tersakiti 🔹#qoutesaboutlife
My trip 😂😂😂
Bila tiba pada penghujung pada hari..kau pon balik rumah..takde yang istimewa sangat..habis kerja untuk hari ini je  #kihkihkih #naturaltones  #panorama  #mataponpinaupinau #pennyweight #lowstructureframe
hidup ni jangan terlalu mendongak ke langit , sebab kita kena sedar yang kita masih berpijak di bumi dan setaraf dengan manusia lain☄👳 Baju leweh sikit tkpekan

Loading